ASUS رونمایی از جدید ZenBook لپ تاپ

آنچه که ما شاهد هستیم این روزها با جمع و جور لپ تاپ ها این است که آنها تمایل به قربانی IO پورت به نفع قابل حمل

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

آنچه که ما شاهد هستیم این روزها با جمع و جور لپ تاپ ها این است که آنها تمایل به قربانی IO پورت به نفع قابل حمل است. این می تواند به اثبات می شود و نه ناخوشایند برای برخی از کاربران, بنابراین اگر شما می توانید درک داشتن بسیاری از IO پورت در لپ تاپ خود را, سپس ASUS ممکن است چیزی برای شما.

تبلیغات

این شرکت پرده برداری از یک سه گانه جدید ZenBook لپ تاپ در قالب ZenBook 13 ZenBook 14 و ZenBook تلنگر. شروع با ZenBook 13 و 14 این لپ تاپ می توان به پیکربندی با اینتل 10-gen Core i3, i5 یا i7 processors اما نیز وجود خواهد داشت یک ZenBook 14 مدل ارائه می دهد که AMD به عنوان یک گزینه. آنها نیز قابل تنظیم تا 32GB RAM 2TB ذخیره سازی و ورزش خواهد 1080p نمایش می دهد. این لپ تاپ نیز ارائه پورت مانند USB-یک پورت صاعقه 3/USB-C پورت و یک کارت حافظه microSD reader.

همانطور که برای ZenBook, تلنگر, این ترکیبی دستگاه که صفحه نمایش را می توان بدبختانه برای تبدیل لپ تاپ به یک تبلت از انواع. وزن آن در حدود 1.3 کیلوگرم و با توجه به ASUS ارائه خواهد شد تا بسیار چشمگیر عمر باتری در حدود 16 ساعت با نسبتا سریع شارژ که در 60 درصد آن می تواند شارژ در عنوان کمی تا 49 دقیقه.

در حال حاضر وجود دارد هیچ کلمه ای در قیمت و یا در دسترس بودن و در عین حال برای ما, اما این لپ تاپ باید شروع به نشان می دهد تا در ASUS' وب سایت ها در سراسر جهان است بنابراین اگر این مورد علاقه شما هستند, شما باید کمی صبور و صبر برای آنها را به وارد stateside.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Asus و لپ تاپ. منبع: engadget



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن