Asus اعلام کرد اینتل ببر دریاچه ارتقاء برای ZenBook 14

جدید Asus ZenBook 14 2020 لپ تاپ شده است به طور رسمی نشان داد, شامل اینتل جدید ببر دریاچه (11th Gen) پردازنده,

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

جدید Asus ZenBook 14 2020 لپ تاپ شده است به طور رسمی نشان داد, شامل اینتل جدید ببر دریاچه (11th Gen) پردازنده, صفحه نمایش لمسی ScreenPaD, و اختیاری انویدیا MX450 GPU برای گرانت گرافیکی اضافه شده.

با وجود بسته بندی بسیاری از ویژگی های جدید، ZenBook 14 وزن به عنوان کمی به عنوان 1.19kg و فقط 16.9mm نازک است، و این لپ تاپ به طور بالقوه ایده آل فوق العاده قابل حمل است. همچنین در دو گزینه رنگ در دسترس است, از جمله یاس بنفش میست و کاج خاکستری.

اسوس پیش از این نسخه جدیدی از ZenBook 14 را در اوایل سال جاری راه اندازی کرده بود، اگرچه به طور انحصاری پردازنده های AMD Ryzen را به نمایش می زد. مدل جدید تراشه تایگر لیک اینتل را به جای آن می بیند که ویژگی های افزایش عملکرد بیش از ادامه قبلی اینتل همراه با ویژگی های جدیدی مانند تاندربولت ۴ است.

مرتبط: اینتل ببر دریاچه

اینتل همچنین ادعا می کند تایگر لیک ویژگی های افزایش عملکرد 2x برای گرافیک یکپارچه در مقایسه با نسل قبل. این به طور بالقوه به کاربران اجازه می دهد به بازی های ویدئویی و dabble با ایجاد محتوا بدون نیاز به کارت گرافیک گسسته. و اگر که هنوز هم به اندازه کافی قدرتمند برای شما نیست, Asus نیز ارائه می دهد اختیاری NvidiaGeForce MX450 گرافیک گسسته.

اسکرین پد اسوس نیز ظاهر می کند که در اصل یک صفحه لمسی است که در پیست پد ساخته شده است. این به شما اجازه می دهد تا برنامه ها را راحت تر باز کنید، و حتی قادر به نمایش مرورگرها و فیلم های وب است.

چهار طرفه صفحه نمایش NanoEdge بدون قاب تضمین طراحی زرق و برق دار, گرفتن یک برگ از کتاب دل XPS 13. همانطور که می توانید از نام حدس بزنید، ZenBook 14 دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی است. عجیب است که با وجود وجود وجود نسخه AMD در آن اندازه، هیچ اشاره ای به یک مدل ۱۳ اینچی نشده بود.

مرتبط: بهترین لپ تاپ 2020

همراه با دو پورت فوق تاندربولت 4، ZenBook جدید نیز ویژگی های USB 3.2، HDMI 2.0، کارت خوان microSD، و جک هدفون.

Asus ZenBook 14 با اینتل تایگر لیک از نوامبر ۲۰۲۰ در بریتانیا در دسترس خواهد بود که قیمت شروع آن ۱۳۹۹٫۹۹ پوند است. چوب به بررسی های مورد اعتماد برای آخرین اطلاعات.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن