Arlo Pro 3 نور افکن مخفی در حال حاضر پشتیبانی از HomeKit

مشکل با بسیاری از خانه های هوشمند دستگاه های است که همه آنها با برنامه های خود را. این می تواند یک درد اگر شما

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

مشکل با بسیاری از خانه های هوشمند دستگاه های است که همه آنها با برنامه های خود را. این می تواند یک درد اگر شما چندین دستگاه و نیاز به باز کردن برنامه های فردی برای کنترل آنها به همین دلیل است که شرکت هایی مانند اپل خود را توسعه داده اند پلت فرم در فرم از HomeKit است که اجازه می دهد تا کاربران را به کنترل تمام HomeKit دستگاه های سازگار از طریق یک رابط واحد.

تبلیغات

برای کسانی که در بازار برای اطلاعات بیشتر HomeKit دستگاه های سازگار به خصوص دوربین های امنیتی شما خوشحال خواهید بود به یاد بگیرند که Arlo اعلام کرده است که خود را طرفدار 3 نور افکن مخفی بود که اعلام کرد در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES سال 2020 به روز شده است که آن را در حال حاضر پشتیبانی از HomeKit.

علاوه بر اینکه قادر به کنترل تمام دستگاه های هوشمند خود را در یک نرم افزار داشتن چندین HomeKit دستگاه های سازگار بدان معنی است که شما حتی می توانید برخی از آنها را به کار با هر یک از دیگر. برای مثال شما می توانید تنظیم آن را به طوری که هر زمان که دوربین تشخیص حرکت آن خواهد شد و سپس ماشه چراغ از دیگر HomeKit دستگاه متصل.

Arlo شده است به طور پیوسته آزاد برای حمایت از HomeKit در سراسر دستگاه های خود را و حرفه ای 3 کم نور افکن است برای دریافت آخرین به روز رسانی. این دوربین در قیمت $249 و در دسترس است برای خرید در حال حاضر و همچنین همراه با 3 ماه آزمایشی به Arlo هوشمند که به شما اجازه صرفه جویی 30 روز از فیلم های ضبط شده در ابر.

در زمینه اپل >تبادل نظر >صفحه اصلی. بیشتر بخوانید درباره Arlo متصل اشیاء HomeKit و IoT (اینترنت اشیاء). منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن