اپل 'sغیر معمول آیفون 12 برنامه انتشار شده است گذاشته شده است برهنه

اپل خواهد شد آن را به عنوان محصول بزرگ بعدی راه اندازی شد در سراسر سپتامبر، اکتبر و نوامبر، با توجه به برنامه

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

اپل خواهد شد آن را به عنوان محصول بزرگ بعدی راه اندازی شد در سراسر سپتامبر، اکتبر و نوامبر، با توجه به برنامه انتشار توسط تحلیلگر فناوری جان Prosser در توییتر به بیرون درز.

تقویم انتشار قرار است نشان می دهد که اپل دیده بان 6 و آی پد جدید خواهد شد قبل از تیتر آیفون 12 سری پرده برداری. Prosser همچنین ادعا می کند که آی فون 12 پیش از سفارشات و حمل و نقل خواهد شد سردرگم، با آی فون 12 طرفدار ورود آخرین در لیست.

مرتبط با : بهترین آی فون

با توجه به توییت بالا، برنامه انتشار اپل می تواند چیزی شبیه به موارد زیر باشد:

  • هفته شروع سپتامبر 7: اپل دیده بان 6 و انتشار اپل
  • هفته شروع اکتبر 12: آی فون 12 رویداد راه اندازی
  • هفته شروع اکتبر 12: آیفون 12 قبل از سفارشات باز
  • هفته شروع اکتبر 19: آیفون 12 شروع به حمل و نقل
  • نوامبر : آیفون 12 طرفدار پیش از سفارشات باز و حمل و نقل آغاز می شود

تاریخ برای آیفون 12 طرفدار قبل از سفارشات و انتشار هنوز تایید شده و Prosser نشانی از در یک توییت دوم نشان می دهد که هر یک از تاریخ می تواند تغییر کند، اما این ممکن است نشت خوبی برای پایه انتظارات ما در. اگر شما مشتاقانه منتظر گرفتن پنجه های خود را بر روی آی فون 5G شما ممکن است می خواهید خود را برای یک انتظار طولانی تر از راه اندازی گذشته آماده می شود شما انتظار.

مرتبط با : آی فون 12

Apple به طور کلی سری گوشی های هوشمند گلسرسبد خود را در ماه سپتامبر منتشر می کند، با آیفون ۱۱ که در ۲۰ سپتامبر سال گذشته راه اندازی شده است. با این حال ، پاندمی کوروناویروس با تاخیر تولید در سال جاری صنعت فن آوری ضربه و بسیاری از پیش بینی کرده بود آی فون بعدی قادر به رسیدن در چارچوب زمانی معمول خود را.

در واقع، اپل CFO لوکا Maestru در تماس درآمد اخیر که طرفداران iOS باید انتظار تاخیر دو هفته ای برای راه اندازی بعدی خود را، فشار آیفون 12 محکم به ماه اکتبر تایید شده است.

مرتبط با : دیده بان اپل 6

به روز رسانی های اپل دیده بان و آی پد معمولاً یک تاریخ راه اندازی را با اعلام سالیانه آیفون به اشتراک می گذاریم. به نظر می رسد امسال ما می توانیم خروج از این سنت را ببینید، با اپل مجموعه ای برای اعلام محصولات جدید یک ماه قبل از طریق آزادی مطبوعات، آن را با آی فون بسیار موفق SE 2 در اوایل سال جاری انجام داد.

که گفت: همه با اظهارات پروسر سوار نمی شوند، با روزنامه نگار اپل که مدت ها مارک گورمن سریع برای پاسخ دادن با یک انگشت شست صدایی پایین emoji. در حال حاضر، ما این نشت را با یک دانه نمک مصرف می کنیم، هر چند ما تعجب نمی کنیم اگر اپل مجبور به انتشار خود را در سال جاری در نور از شرایط فعلی است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن