اپل مینی LED دستگاه ممکن است در حال حاضر به تعویق افتاد تا 2021

در حالی که برای در حال حاضر ما از شنیدن شده است که اپل می تواند به دنبال اتخاذ مینی فن آوری صفحه نمایش LED برا

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399
در حالی که برای در حال حاضر ما از شنیدن شده است که اپل می تواند به دنبال اتخاذ مینی فن آوری صفحه نمایش LED برای محصولات خود مانند iPad Pro است که تا به امروز هنوز هم متکی به ال سی دی بر خلاف اپل که عمدتا ساخته شده از انتقال به OLED. با توجه به تحلیلگر Ming-Chi Kuo او معتقد است که اپل می تواند با تاخیر خود را کوچک LED محصولات خود را به 2021.
تبلیغات

با توجه به Kuo, "ما بر این باورند که سرمایه گذاران لازم نیست به نگرانی بیش از حد در مورد پسوند mini LED, برنامه, به دلیل کوچک LED یک تکنولوژی کلیدی است که اپل به زودی ترویج در 5 سال آینده بنابراین حتی اگر در کوتاه مدت برنامه متاثر جدید کرونر پنومونی آن را نمی خواهد آسیب دراز مدت روند مثبت است."

این به نظر می رسد در خط با یک گزارش از آوریل توسط یکی دیگر تحلیلگر که ادعا می کند که کوچک LED iPad Pro می تواند راه اندازی در سال 2021 به جای 2020 مانند آن قبلا انتظار می رود. برای کسانی که نا آشنا اپل به iPad Pro یک بازخوانی در اوایل سال جاری که در آن با یک جدید A12Z چیپ ست و LiDAR اسکنر.

اما شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد وجود دارد می تواند یک جدید "high-end" مدل برای برنامه ریزی بعد از این سال که احتمالا بود mini LED مدل. دیگر شایعه mini LED محصولات شامل یک به روز رسانی 16-inch MacBook Pro, اما اگر این گزارش درست است به نظر می رسد مشتریان خواهد شد و باید صبر کنید تا 2021 قبل از آنها می توانید آن را ببینید.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و مک بوک. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن