دستگاه های iOS اپل باید به بیرون در بازی جریان خدمات

بازی خدمات جریان انتظار می رود به مختل صنعت بازی و راه ما نزدیک سخت افزار بازی. از آنجا که اکثر پردازش در ابر

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399
بازی خدمات جریان انتظار می رود به مختل صنعت بازی و راه ما نزدیک سخت افزار بازی. از آنجا که اکثر پردازش در ابر انجام می شود، همه پارسه واقعا نیاز به دستگاه ی است که می تواند آن بازی ها و اتصال به اینترنت ثابت (و سریع) جریان است. با این حال، به نظر می رسد که آنها به دستگاهی نیاز خواهند داشت که آیفون یا آی پد نیست.
تبلیغات

در بیانیه ای به کسب و کار خودی، اپل اساسا تایید کرد که پلت فرم iOS خود را خواهد شد میزبان به بازی جریان خدمات مانند گوگل استادیا یا مایکروسافت پروژه xCloud بازی. به گفته اپل، دلیل این کار این است که برخلاف عرضه های سنتی تر بازی، آنها در موقعیتی برای بررسی بازی هایی که پارسه جریان دارند، قرار ندارند و به همین دلیل، اجازه نمی دهد اپل تجربه یکنواختی را تضمین کند.

بنابر این بیانیه، "فروشگاه App ایجاد شد تا جایی امن و قابل اعتماد برای مشتریان برای کشف و دانلود برنامه ها، و یک فرصت کسب و کار بزرگ برای همه توسعه دهندگان. قبل از اینکه آنها در فروشگاه ما برویم، همه برنامه ها در برابر همان مجموعه دستورالعمل هایی که برای محافظت از مشتریان و ارائه یک زمینه بازی منصفانه و سطح به توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است، بررسی می شود."

ما مطمئن نیستیم که اگر موضع اپل در آینده تغییر خواهد کرد و یا اگر شاید شرکت می تواند برنامه ریزی چیزی شبیه به خود، اما تا زمانی که این شرکت تا به تغییر قلب، به نظر می رسد کاربران iOS باید به این یکی از بشینن.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. برای اطلاعات بیشتر در مورد گوگل، iOS، مایکروسافت و Stadia. منبع: businessinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن