اپل برای اولین بار شبکیه چشم مک بوک طرفدار است در حال حاضر رسما منسوخ

ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از شما به یاد داشته باشید اما از آن شده است در حدود 8 سال پس از اپل برای اولین

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

ما مطمئن نیستید که چگونه بسیاری از شما به یاد داشته باشید اما از آن شده است در حدود 8 سال پس از اپل برای اولین بار معرفی شبکیه چشم مک بوک طرفدار. برای کسانی که به یاد داشته باشید و برای کسانی که در واقع هنوز هم با استفاده از آن شما ممکن است بخواهید به نگاهی توجه داشته باشید که لپ تاپ در حال حاضر ذکر شده به عنوان رسما منسوخ شده است.

تبلیغات

پس این به چه معنی برای صاحبان لپ تاپ ؟ این به این معنی است که در نظر گرفتن خدمات برای تعمیر لپ تاپ اپل اساسا شسته دست خود را خارج از آن. اگر شما هنوز هم با استفاده از لپ تاپ و نیاز به آن را ثابت به هر دلیل اپل قادر خواهد بود به شما کمک کند و شما ممکن است نیاز به دنبال یک شخص ثالث خدمات تعمیر.

اما در آن نهفته است مشکل دیگری است. یکی از مسائل اصلی شبکیه چشم مک بوک طرفدار است که بسیاری از قطعات دشوار بود برای به دست آوردن و با توجه به فرآیند تولید چیزهایی مانند رم لپ تاپ بودند لحیم به محل. این ساخته شده از بین بردن آن تقریبا غیر ممکن است. ذخیره سازی شد همچنین عدم ارتقا به این معنی که شما تا به حال به 100 ٪ مطمئن شوید که آنچه شما می خواهید.

اپل لپ تاپ ها آمده اند راه طولانی از آن زمان به بعد اما به نظر میرسد همه چیز خواهد شد در حال تغییر به زودی دوباره به این شرکت را تایید می کنند که آنها خواهد شد در حال حرکت به دور از استفاده از اینتل پردازنده های به سفارشی ARM مبتنی بر یک در طی دو سال آینده.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو. منبع: cultofmac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن