اپل دیده بان ECG ویژگی می تواند راه اندازی در برزیل و ژاپن بعد

یکی از ویژگی های جدیدتر از دیده بان اپل توسط ساخته شده است در ابزار مانیتورینگ ECG. اما با توجه به ماهیت این ا

توسط POSHTIBANNEWS در 19 خرداد 1399

یکی از ویژگی های جدیدتر از دیده بان اپل توسط ساخته شده است در ابزار مانیتورینگ ECG. اما با توجه به ماهیت این ابزار نیاز به آن را به تایید پزشکی بدن در کشورهای آنها راه اندازی در. به عنوان یک نتیجه ECG ابزار در حالی که در حال حاضر در اپل دیده بان فعال نیست برای کشورهای مختلف در سراسر جهان است.

تبلیغات

خبر خوب برای کسانی که زندگی در برزیل و ژاپن است که این ویژگی می تواند به زودی فعال می شود. برای مثال برزیل سلامت نظارتی آژانس (معادل خود را از FDA) تایید کرده است ECG ابزار و ساخته شده است یک بیانیه ادعا که آن را در حال حاضر می تواند فعال در کشور است. در ژاپن Macotakara گزارش می دهد که اپل در حال ثبت به عنوان یک گواهی سازنده با این کشور دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان.

در حالی که معلوم نیست چه رجیستری است که برای آن شده است این باورند که آن را به احتمال زیاد برای سازمان دیده بان اپل را مانیتورینگ ECG برنامه نشان می دهد که آن را نمی ممکن است بیش از حد طولانی قبل از ECG از ویژگی های در دسترس برای اپل دیده بان صاحبان بیش در ژاپن است.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از کشورها در سراسر جهان که در آن اپل دیده بان ابزار مانیتورینگ ECG هنوز منتشر شود اما مانند ما گفت: این نیاز به ترخیص کالا از گمرک با بدن حاکم محلی پس از آن می تواند در حالی که قبل از این از ویژگی های در دسترس در سراسر جهان. در این میان ما شاهد بسیار کمی از موفقیت با این ویژگی که در آن شده اند وجود دارد گزارش های مختلف از نحوه ECG ابزار موفق برای صرفه جویی در زندگی های متعدد.

در زمینه اپل >تبادل نظر >پزشکی. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, سلامت, ژاپن, حقوقی, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن