اپل iPad Pro 2021 نوک به 5G و Mini-LED صفحه نمایش

اپل در حال برنامه ریزی برای تناسب آن 2021 iPad Pro محدوده با 5G اتصال با توجه به شناخته شده توییتر leaker. با

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اپل در حال برنامه ریزی برای تناسب آن 2021 iPad Pro محدوده با 5G اتصال با توجه به شناخته شده توییتر leaker.

با توجه به L0vetodreamn حساب Qualcomm Snapdragon X55 5G مودم می تواند قدرت نسل بعدی اپل حرفه ای قرص است. که می تواند به معنای iPad Pro 2021 قرص می تواند ارائه sub-6GHz 5G را به عنوان به خوبی به عنوان mmWave 5G است که سریع تر از دو فن آوری.

و همچنین به عنوان سریع تر تلفن همراه داده ها با سرعت های leaker ادعا می کند که این شرکت در نهایت اتخاذ Mini-LED تکنولوژی بوده ایم به شنیدن در مورد آن ،

مرتبط با: iPad Pro 2020 نقد و بررسی

قبلی گزارش پیشنهاد کرده اند که اپل می خواهد به استفاده از این پانل ها در ابزارهای مختلف در آن مجموعه. اشاره کرد اپل تحلیلگر Ming-Chi Kuo گفت: این فناوری می تواند وارد در هر دو iPad و مک بوک, لپ تاپ, پایان این سال است.

آن است که از فکر به عنوان اپل ترجیح جایگزین برای صفحه نمایش OLED ارائه می دهد طیف گسترده ای وسعت رنگ و کنتراست بالا و محدوده دینامیکی بدون تهدید OLED سوختگی در.

IPad Pro آخرین به روز رسانی در اوایل این سال به دست آورده و 4/5 ستاره نقد و بررسی از ما در بررسی مورد اعتماد. ما ستایش فوق العاده نمایش طراحی دوست داشتنی و با صدای بلند و دقیق بلندگو. آن را به دور از کامل است. ما می خواستیم بهتر عمر باتری آن باقی مانده است بسیار گران قیمت گزینه به خصوص با سحر و جادو صفحه کلید که ویژگی های ساخته شده در لای شیار.

ما از بررسی حداکثر پارکر نوشت: "اگر شما در حال حاضر خود قبلی-gen iPad Pro سپس کمی وجود دارد در اینجا به حکم ارتقا دهید. هیچ عملکرد واقعی افزایش و تعداد بسیار کمی از کاربر روبرو از ویژگی های جدید است. شما حتی می توانید با استفاده از سحر و جادو جدید صفحه کلید با مسن قرص.

"اما این است که هنوز هم یک دستگاه فوق العاده و برای فرد مناسب این بهترین قرص رفتن. آن را به زیبایی طراحی بسته های زرق و برق دار نمایش و کار با فضل قوی از add-ons ها و برنامه های. آن را به عنوان نزدیک به یک لپ تاپ جایگزین که من پیدا کردم – حتی اگر آن را نمی خواهد به طور کامل وجود دارد برای همه است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن