اپل دو برابر قیمت رم ارتقا به پایه 13-inch MacBook Pro

شما هنوز هم بر روی نرده ها نشسته در تصمیم گیری یا نه برای دریافت جدید اپل 13-inch MacBook Pro? اگر شما بودند و

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

شما هنوز هم بر روی نرده ها نشسته در تصمیم گیری یا نه برای دریافت جدید اپل 13-inch MacBook Pro? اگر شما بودند و با توجه به پایه مدل به نظر می رسد که تصمیم خود را می تواند به شما هزینه. دلیل این است که اپل به هر دلیلی به تازگی ساخته شده برخی از تغییرات قیمت گذاری به لپ تاپ.

تبلیغات

پایه مدلها با 8GB حافظه RAM و مشتریان که می خواهند برای ارتقا به 16 گیگابایت رم را در حال حاضر مجبور به پرداخت $200. این است که در مقابل 100 دلار بود که به قیمت قبل از, بنابراین اگر شما بودند آهسته به ماشه که تردید را در حال حاضر شما هزینه 100 $اضافی اگر شما فکر ارتقاء رم.

اپل می کند تجدید نظر در آن قیمت در هر حال حاضر و پس از آن اما به دو برابر قیمت رم می کند به نظر می رسد کمی عجیب و غریب نشان می دهد که وجود دارد ممکن است تغییرات ناگهانی به زنجیره تامین اپل که ممکن است شاهد افزایش هزینه های که به نوبه خود این شرکت را مجبور به افزایش قیمت های خود را به عنوان به خوبی.

در گذشته ما در واقع دیده می شود مخالف که در آن اپل تجدید آن لپ تاپ شامل ذخیره سازی بیشتر در حالی که حفظ قیمت پایه. که می شود گفت با قیمت پایه 13-inch MacBook Pro با 16GB حافظه RAM در حال حاضر قیمت در $1,499 به نظر می رسد که شاید با توجه به مدل با 10-gen Intel Core CPU می آید که با 16GB حافظه RAM به طور پیش فرض ممکن است در واقع ارزش آن بیشتر.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن