اپل می تواند آماده شدن برای راه اندازی یک سرویس نرم افزاری به زودی

با توجه به گزارش از سال گذشته شایعه شده بود که اپل می تواند کار را به بسته نرم افزاری خدمات خود را همراه و فرو

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

با توجه به گزارش از سال گذشته شایعه شده بود که اپل می تواند کار را به بسته نرم افزاری خدمات خود را همراه و فروش آنها را در یک بسته اشتراک. این امر شامل امثال تلویزیون اپل+ اپل+ خبر و موسیقی اپل که همه خواهد بود همراه با هم و به فروش می رسد به عنوان یک اشتراک.

تبلیغات

به عنوان آن می ایستد فردی اشتراک به تمام این خدمات را مشتریان هزینه 30 دلار در ماه پس احتمالا یک سرویس بسته نرم افزاری می تواند قیمت آنها ارزان تر است. در حال حاضر با توجه به گزارش 9to5Mac آنها ادعا می کنند که شواهدی در iOS 13.5.5 بتا کد که نشان می دهد که اپل می تواند آماده گفت: بسته نرم افزاری.

در واقع ما شنیده در سال 2019 است که اپل می تواند راه اندازی چنین یک بسته نرم افزاری در این سال, بنابراین اگر این دقیق است به نظر می رسد مانند ما سرد بود شنیدن در مورد آن زود است. در حال حاضر معلوم نیست چقدر اپل می تواند شارژ برای کل بسته نرم افزاری اما مانند ما گفت احتمالا باید آن را ارزان تر از همه سه خدمات همراه اگر مشترک به صورت جداگانه.

اپل خواهد بود میزبانی آنلاین-تنها WWDC سال 2020 رویداد در اواخر این ماه در 22 تا شاید ما را به یادگیری بیشتر در مورد این بسته نرم افزاری ، تا سپس آن را با یک دانه نمک ،

در زمینه اپل >شایعات. بیشتر بخوانید درباره موسیقی اپل و اپل تلویزیون. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب