aapex افسانه فصل 6 می افزاید: یک قهرمان جدید, crafting, تغییرات نقشه و بیشتر

فصل 6 افسانه Apex تقریبا در اینجا ، و در حال حاضر Respawn سرگرمی است جزئیات تمام تغییرات عمده ای در آینده به ر

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

فصل 6 افسانه Apex تقریبا در اینجا ، و در حال حاضر Respawn سرگرمی است جزئیات تمام تغییرات عمده ای در آینده به رویال نبرد در آینده این هفته.

رامپارت قهرمان جدید است که به عنوان بخشی از این فصل در حال آمدن است. او ننگ, افسانه جذاب جدید قادر به modding سلاح های خود را و همچنین یک مکانیک سخن گفتهای صنایع دستی برای ارتقاء دنده خود را. او نبايد بر خلاف بقيه در ليست باشه که ديدنش عاليه

فصل 6 در 18 اوت در سراسر تمام سیستم عامل آغاز خواهد شد، و با آن یک پاس نبرد جدید شامل تعدادی از پوسته های جدید، خطوط صوتی و لوازم آرایشی دیگر شما قادر خواهید بود به باز کردن بیش از چند ماه آینده را. طبق معمول، آن را برای کسانی که مایل به رها کردن برخی از سکه در بروز رسانی جدید، ردیف آزاد و حق بیمه داشته باشد.

مرتبط با: بهترین نبرد سلطنتی بازی ها

سلاح جدید در قالب Volt SMG معرفی شده است، که قادر به برخورد با آسیب الکتریکی در سرعت سریع است. همچنین یک مکانیک جدید صنایع دستی را با رپلیکوتور معرفی می کند، شیء جدیدی که به مناطق خاصی بر روی نقشه می افتد. شما می توانید از این ها برای "ساختن چیزی بهتر" از تمام منابع یدکی که در طول مسابقه جمع آوری کرده اید استفاده کنید.

لبه جهان شده است تا تمیز, با گدازه دیگر تسلط بسیاری از زمین بازی. شما تعدادی از مکان های جدید در کنار برخی از مناطق جالب توجه به آنهایی که نه تنها بر افسانه های آشکار ساخت، بلکه عناصر استراتژیک اضافی به آتش مبارزه اضافه کنید. ما مشتاق یم که در شیرجه بزنيم و آنها را برای خودمان ببينيم.

"Apex Legends remains one of the finest examples of battle royale in the medium and has only propelled selfed selfed to lofty new heights since crashing on to the scene back in 2019. آینده آن همچنان به نگاه فوق العاده روشن، با Respawn سرگرمی گوش دادن به قصد طرفداران و ساختمان بر اساس در حال حاضر ستاره ای،" به روز شده ما 4.5/5 بررسی می خواند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن