آخرین ویژگی تلویزیون آتش آمازون طراحی شده است برای کمک به آسیب بینایی

اگر شما با بینایی خود مشکل دارید و مبارزه برای تماشای بسیاری از تلویزیون، آخرین به روز رسانی آمازون به پلت فرم

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

اگر شما با بینایی خود مشکل دارید و مبارزه برای تماشای بسیاری از تلویزیون، آخرین به روز رسانی آمازون به پلت فرم خود را آتش تلویزیون می تواند کمک به حل و فصل آن مسائل.

آمازون اعلام کرده است متن بنر برای پلت فرم خود را آتش تلویزیون. این یک تکنولوژی کمکی است که برای کسانی که اختلالات بینایی و میدان دید باریک دارند طراحی شده است، از جمله شرایطی مانند انزداسیون ماکولا، گلوکوم و رتینایتی پیگمانتوسا.

متن بنر با تحکیم متن روی صفحه یک مورد/آیکون انتخاب شده به یک بنر فشرده و مستطیلشکل که در یک مکان ثابت روی صفحه نمایش ظاهر می شود، کار می کند.

کل رابط کاربری تلویزیون آتش، نخست ویدئو و تمام برنامه های در آتش تلویزیون با متن بنر کار می کنند، که آمازون می گوید "این کار را برای این مشتریان آسان تر برای لذت بردن از فیلم، فیلم". کاربران می توانند ویژگی را با تغییر رنگ ها و همچنین اندازه جعبه و متن bu عنوان به تنظیمات > دسترسی > بنر متن سفارشی.

مارک پاول، سرب دسترسی استراتژیک در RNIB، گفت: "دسترسی به فناوری در حال تغییر زندگی افراد نابینا و تا حدی بیناست - دادن حس آزادی بیشتر، افزایش استقلال و شکستن موانع برای ایجاد یک جهان فراگیرتر.

"حرکت آمازون برای آغاز ساخت پلت فرم خود را آتش تلویزیون قابل دسترس تر برای افراد مبتلا به اختلال بینایی یکی دیگر از پیام قدرتمند از بی توجهی به صنعت است و ما امیدواریم که برای ادامه مشاهده دسترسی بهبود به عنوان یک روند در سراسر بخش فن آوری در سال های پیش رو است."

ویژگی متن بنر در حال حاضر در دسترس است. ارزان ترین موجود آتش تلویزیون استیک هزینه 44.99 پوند است. نخست هزینه های 7.99 پوند / ماه و یا شما می توانید آن را به عنوان بخشی از عضویت نخست، که هزینه های £ 79/year.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن