آمازون نخست روز در حال حاضر به تاخیر افتاد تا اکتبر 5 – که بسیار نزدیک به جمعه سیاه

آمازون نخست روز خواهد شد در حال حاضر در محل یا اطراف اکتبر 5, با توجه به یک ایمیل ظاهرا فرستاده شده به شرکت ها

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

آمازون نخست روز خواهد شد در حال حاضر در محل یا اطراف اکتبر 5, با توجه به یک ایمیل ظاهرا فرستاده شده به شرکت های شخص ثالث فروشندگان.

ایمیل دیده می شود کسب و کار خودی و CNBC توصیه فروشندگان به نظر اکتبر 5 یک حفره یا سوراخ, تاریخ, پس از اعلام تاریخ دقیق.

اما تاریخ دیرتر سپتامبر حدس و گمان و تا کنون نزدیک به جمعه سیاه فروش. اگر 5 اکتبر معلوم می شود که تاریخ آن را ترک تنها هفت هفته بین پول نخ ریسی برای فروش آمازون و ارتش خود را از فروشندگان.

"تاریخ قطعی اعلام خواهد شد همانطور که ما با نزدیک شدن به رویداد" ایمیل گزارش می گوید. "ما به دنبال به جلو به دیدن ارسالی که ارائه بیشترین لذت برای مشتریان در یکی از بزرگترین روز خرید سال نخست بعد!"

مرتبط: بهترین VPN 2020

در پاسخ آمازون سخنگو می گوید: "ما نمی هر گونه اطلاعیه ها در مورد نخست روز" اما انکار ایمیل به فروشندگان واقعی بود.

آمازون معمولا دارای دو بعد نخست روز فروش در اواسط ماه جولای اما در این سال این شرکت تصمیم گرفت برای به تعویق انداختن این رویداد به منظور تمرکز بر ضروری تحویل در coronavirus بیماری همه گیر. داده های مالی نزاع های بسیاری در حال حاضر در حال تجربه آن روشن نیست که آیا وجود خواهد داشت بسیاری از اشتها برای نخست بعد فروش.

نه این که آن را توجه بیش از حد به مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس که از ثروت شخصی است دارای عقاید $172 میلیارد دلار در طول همه گیر با توجه به بلومبرگ میلیاردر شاخص. که باعث می شود بزوس ثروتمندترین مرد است که تا کنون زندگی می کردند بیش از رکورد خود را و پاک کردن 35 میلیارد دلار از دست داد در یک طلاق در سال گذشته است.

آمازون وسیع ظرفیت و توانایی برای به دست آوردن محصولات خود را به کاربران به سرعت زمانی که فروشگاه فیزیکی بودند توقیف به معنای این شرکت شده است در یک موقعیت برای سرمایه گذاری در این بیماری همه گیر است که ادعا کرده است صدها نفر از هزاران نفر از زندگی در سراسر جهان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن