آمازون است که خاموش کردن آن عجیب و غریب اکو مد دوربین

آمازون اکو نگاه دوربین را متوقف خواهد کرد به تابع از تاریخ 24 ژوئیه با شرکت تایید آن است که خاموش کردن این مد

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

آمازون اکو نگاه دوربین را متوقف خواهد کرد به تابع از تاریخ 24 ژوئیه با شرکت تایید آن است که خاموش کردن این مد با مضمون خانه هوشمند دستگاه.

E-commerce غول تبدیل tech titan می گوید زمان آن رسیده است که برای باد کردن پلت فرم و ارائه شده است برخی از اکو نگاه صاحبان رایگان اکو نشان می دهد 5 به عنوان جبران خسارت.

آمازون هشدار به تمام مشتریان از طریق ایمیل بود که برای اولین بار کشف توسط Voicebot.هوش مصنوعی (از طریق TechCrunch). مکاتبات توضیح می دهد که این محصول در حال قطع و پشتیبانی نمی شود در حال حرکت رو به جلو است.

مرتبط با: است که بهترین اکو بلندگو ؟

دلیلش این است که این سبک با الکسا پلت فرم در حال حاضر در دسترس در آمازون فروشگاه app و در دیگر الکسا-دستگاه را فعال کنید. در این نامه می گوید کاربران از $200 دستگاه:

"هنگامی که ما معرفی اکو نگاه سه سال پیش هدف ما این بود که برای آموزش الکسا برای تبدیل شدن به یک سبک دستیار به عنوان یک راه جدیدی را برای اعمال هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به مد. با کمک از مشتریان ما تکامل یافته این سرویس را قادر می سازد الکسا به ساز و برگ مشاوره و ارائه سبک توصیه. ما از آنجا نقل مکان کرد و با الکسا ویژگی های به برنامه آمازون خرید و به الکسا-دستگاه های فعال آنها را حتی راحت تر و در دسترس تر مشتریان آمازون. به همین دلیل ما تصمیم گرفته اند از آن زمان به باد کردن اکو نگاه کنید. آغاز ژوئیه 24 سال 2020 هر دو اکو نگاه و برنامه آن را تابع دیگر. مشتریان هنوز هم قادر خواهد بود برای لذت بردن از سبک مشاوره از الکسا را از طریق Amazon Shopping نرم افزار و دیگر الکسا-دستگاه را فعال کنید. ما مشتاقانه منتظر ادامه به حمایت از مشتریان خود و سبک خود را نیاز دارد با الکسا."

اکو نگاه بود عجیب و غریب, ورود به الکسا اکوسیستم به حداقل می گویند. آن راه اندازی شد در سال 2017 با هدف ساخت الکسا خود را سبک شخصی. کاربران می توانند prance در اطراف در مقابل اکو نگاه و دریافت انتقادات و پیشنهادات خود را نگاه کنید. تئوری این بود که این دوربین می تواند کمک به fashionistas را انتخاب کنید لباس های خود را با کمک کمی از یادگیری ماشین.

اگر شما تحت تاثیر shutdown, آمازون ارائه کد ECHOLOOK20 در پرداخت در هنگام خرید یک اکو نمایش 5 اگر چه روشن نیست که این پیشنهاد مورد هر اکو نگاه صاحب.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب