آمازون می تواند برنامه ریزی فروش تابستان در ژوئن 22

اخیر شایعات مدعی هستند که آمازون می تواند به تاخیر انداختن آن نخست رویداد روز به ماه سپتامبر است. این رویداد ب

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

اخیر شایعات مدعی هستند که آمازون می تواند به تاخیر انداختن آن نخست رویداد روز به ماه سپتامبر است. این رویداد به طور معمول طول می کشد محل در وسط سال, اما ظاهرا این شرکت به دنبال خود را به قبل از coronavirus عملیاتی سطح اول قبل از آنها راه اندازی رویداد, اما در ضمن این شرکت می تواند یکی دیگر از رویداد برنامه ریزی شده است.

تبلیغات

به گزارش CNBC از آنها مدعی هستند که در یک سند است که آنها به دست آمده بود که همچنین ارسال به فروشندگان آمازون, آمازون گزارش شده است که برنامه ریزی یک رویداد در 22 ژوئن. این نمی خواهد نخست روز بلکه از آن خواهد شد فروش تابستان از انواع آن را اجرا خواهد کرد در هر نقطه بین 7-10 روز است.

بر خلاف نخست روز است که با هدف آمازون نخست اعضای این به اصطلاح "فروش تابستان" باید به روی همه باز. آن را نیز با هدف کمک به افزایش فروش و فروشندگان زیر تاثیر coronavirus. با توجه به اطلاعیه فرستاده شده به فروشندگان آمازون می گوید: "ما با داشتن بزرگترین فروش تابستان رویداد به رانندگی هیجان و پرش شروع فروش. به درایو تعامل مشتری ما در حال درخواست برای مشارکت خود را."

معلوم نیست در چه نوع از تخفیف های ما ممکن است به دنبال در, اما به نظر می رسد که مشارکت خواهد بود به طور کامل به فروشندگان بنابراین شما ممکن است یا نه ممکن است در پیدا کردن آنچه شما می خواهید در فروش. آمازون هنوز به طور رسمی اعلام کند هر چیزی به طوری که آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما به شما نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای اطلاعات بیشتر.

در زمینه عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آمازون است. منبع: cnbc



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن