همه ایکس باکس یکی از بازی های آینده به سری X در راه اندازی – با یک اخطار کوچک

مایکروسافت تایید کرده است این برنامه برای اطمینان از تمام ایکس باکس یکی از بازی های سازگار خواهد بود با سری X

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

مایکروسافت تایید کرده است این برنامه برای اطمینان از تمام ایکس باکس یکی از بازی های سازگار خواهد بود با سری X کنسول در راه اندازی به جز کسانی که نیاز به کینکت سیستم.

در یک گسترده پست وبلاگ در روز پنج شنبه که در آن شرکت همچنین تایید کرد xCloud در حال آمدن است به بازی با تصویب نهایی بدون هیچ هزینه اضافی مایکروسافت firmed آن سازگاری تعهد است.

رئیس ایکس باکس فیل اسپنسر گفت که نه تنها همه از آن بازی بود قابل پخش در سیستم جدید در یک روز اما همچنین ارائه یک تجربه پیشرفته و نفس کشیدن زندگی جدید به بسیاری از ایکس باکس یکی از عناوین.

او گفت: "این هدف ما برای همه ایکس باکس یکی از بازی های که نیاز به کینکت بازی ایکس باکس سری X در راه اندازی کنسول. و چون از قدرت بی سابقه ای از ایکس باکس سری X بیشتر از بازی های مورد علاقه خود را بارگذاری سریع تر و نگاه و انجام بسیاری از بار بهتر بر روی کنسول جدید."

Kinect, البته, دوربین, سیستم, مایکروسافت تحت فشار قرار دادند با ایکس باکس 360 و دوباره برای ایکس باکس یکی از. آن طراحی شده است برای پیشگام نسل جدید مبتنی بر حرکت تجربه بازی اما بسیاری از گیمر ها قرار داده شد و با نگرانی های حریم خصوصی که قبل از عدم توسعه دهنده پشتیبانی می کند. از آن جای خود را به ایکس باکس سری X اکوسیستم.

اسپنسر تصریح کرد که گیمر قادر خواهد بود برای لذت بردن از چهار نسل از بازی های ایکس باکس در راه اندازی با تشکر این کار را توسط مهندسان مایکروسافت به اطمینان حاصل شود که کلاسیک از گذشته لذت می برد می تواند در آخرین سخت افزار بدون یک دسته از کار اضافی از اصلی devs.

او افزود: "شما قادر خواهید بود به بازی چهار نسل از بازی ها در ایکس باکس سری X در یک روز. که باعث می شود آن را بزرگترین راه اندازی صف برای هر کنسول جدید تا کنون هزاران نفر از بازی به بازی. ما سازگاری مهندسین باید سال ها وقت صرف ابداع راه های مبتکرانه برای, مدرن, نسل بعدی تکنولوژی به بازی های کتابخانه شما در حال ساخت امروز حتی بهتر از بدون هیچ هزینه اضافی و با هیچ کار از توسعه دهندگان است."

اسپنسر پست به ظاهر اضافه شده به رشد حرکت مایکروسافت به دست آورده در طول قبل از راه اندازی دوره برای کنسول های نسل بعدی. با شایعات این PS5 ممکن است هزینه بیش از مایکروسافت کنسول و با سری X به ظاهر انجام یک کار بهتر از گذشته در پوشش اول exclusives, ما مجموعه ای بسیار نزدیک مسابقه این زمان در اطراف.

اضافه کردن به مخلوط فوق العاده خوب ارزش برای بازی پاس فوق العاده با xCloud وجود انگیزه های بزرگ برای علاقهمندان به بازی را انتخاب کنید مایکروسافت در نسل بعدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن