یک راه جدید برای فروشگاه در باشگاه سام در حال آمدن است به زودی

اگر شما بوده ام در انتظار یک تماس-رایگان راه برای به دست آوردن مواد غذایی خود را در باشگاه سام خرده فروش فقط چ

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

اگر شما بوده ام در انتظار یک تماس-رایگان راه برای به دست آوردن مواد غذایی خود را در باشگاه سام خرده فروش فقط چیزهای زیادی آسان تر است.

باشگاه سام اعلام کرد که در حال راه اندازی منظقه وانت در سراسر کشور در این ماه. انبار باشگاه می گوید آن است که ایجاد تغییرات برای تنظیم به خریداران' تنظیمات.

باشگاه سام است نورد از منظقه وانت

"سام اعضای باشگاه شده اند یکپارچه سازی فن آوری به عادات خرید خود را در حالی که با Scan & Go samsclub.com و در-باشگاه پیکاپ" لنس de la Rosa, افسر ارشد عامل باشگاه سام می گوید: در انتشار اخبار. "همانطور که ما همچنان به نوآوری را به تجربه خرید بهتر و سریع تر برای ما و اعضای ما در حال افتخار به سرعت قادر به پیاده سازی و ارائه منظقه وانت در سراسر کشور به ویژه در زمانی که آنها به دنبال راه های جایگزین برای فروشگاه."

در اینجا برخی از چیزهایی که در مورد باشگاه سام منظقه وانت سرویس:

که در آن است که باشگاه سام منظقه وانت سرویس در دسترس است ؟

باشگاه سام منظقه وانت انتظار می رود که در دسترس همه این شرکت نزدیک به 600 مکان در ایالات متحده است.

محلی خود را بررسی کنید باشگاه سام به ببینید که زمانی که آنها در حال انتظار برای شروع ارائه این سرویس در یک مکان در نزدیکی شما.

هنگامی که باشگاه سام منظقه وانت سرویس در دسترس است ؟

باشگاه سام می گوید منظقه وانت انتظار می رود ارائه شده در تمام فروشگاه های ایالات متحده تا پایان ماه ژوئن سال 2020 است.

پس از این شرکت با موفقیت سرنشین این برنامه در 16 فروشگاه سام باشگاه به دنبال گسترش منظقه وانت در سراسر ایالات متحده است. این شرکت می گوید این است که "تسریع در اجرای" به طوری که خریداران می توانند شروع به استفاده از این سرویس به زودی.

چقدر باشگاه سام منظقه وانت هزینه ؟

باشگاه سام پیش بینی منظقه وانت به عنوان یک رایگان خود را گرفتن برای آن به همراه اعضای سطح. اما خرده فروش است و ساخت منظقه وانت رایگان برای همه کاربران برای مدت زمان محدود.

"در حالی که رایگان منظقه وانت جدید به علاوه عضو نفع ما می دانیم همه اعضای ما به دنبال تماس-رایگان گزینه های خرید به عنوان بخشی از محیط فعلی" می افزاید: de la Rosa. "از آنجا که ما در حال رفتن به طور موقت ایجاد این سرویس در دسترس برای هر عضو و انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به آنها را به محصولات آنها نیاز به زمانی که و چگونه آنها را می خواهید."

در اینجا نگاهی به منظقه وانت بار با سطح عضویت:

  • به علاوه کاربران می توانید برنامه منظقه وانت سفارشات از 7 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای یکشنبه.
  • غیر-به همراه اعضای محدود به وانت بار از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای یکشنبه.

فکر نهایی

با منظقه وانت باشگاه سام در پاسخ به تمایل مشتریان برای سفارش آنلاین و اقلام خود را تحویل داده به ماشین خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

اگر شما لازم نیست که یک باشگاه سام در نزدیکی شما و یا شما ترجیح می دهند به فروشگاه وجود دارد, چند, دیگر, مواد غذایی, وانت گزینه های وجود دارد! بررسي فايلهاي تیم کلارک فهرستی از بهترین مواد غذایی, وانت, خدمات برای کسب اطلاعات بیشتر.

بیشتر باشگاه انبار منابع از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن