1000 قرون وسطی دستور یافت که به یک آنتی بیوتیک مناسب

وجود دارد در حال رشد است که به دلیل نگرانی از میزان آنتی بیوتیک ها ما تجویز می شوند که در نهایت بدن ما را توسع

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

وجود دارد در حال رشد است که به دلیل نگرانی از میزان آنتی بیوتیک ها ما تجویز می شوند که در نهایت بدن ما را توسعه مقاومت در برابر آنها را که بدان معنی است که آن را سخت تر برای مبارزه با عفونت در آینده به خصوص زمانی که ما نیاز به. اما با تشکر از 1000 قرون وسطی, دستور العمل, به نظر می رسد که شاید بیشتر آنتی بیوتیک طبیعی راه حل پیدا شده است.

تبلیغات

دوبله طاس را eyesalve به نظر می رسد که این آنتی بیوتیک با استفاده از ایجاد شد به جای مواد طبیعی مانند پیاز و سیر و شراب و نمک های صفراوی (گرفته شده از یک گاو معده). با توجه به این که از آن ساخته شده بود با یک دسته از محصولات طبیعی به جای یک ترکیب محققان دریافته اند که آن را می دهد طاس را eyesalve بالقوه به یک قوی ضد بيوفيلم.

محققان بر این باورند که چنین دستور می تواند مورد استفاده برای درمان بیماری های خاصی است که ممکن است به خصوص مستعد ابتلا مقاوم به آنتی بیوتیک مانند پای دیابتی عفونت است که شناخته شده است به یک فوق العاده-مقاوم در برابر بيوفيلم عفونت است که می تواند منجر به عفونت و در نهایت با بیماران خود را سر پا و یا پایین پاها قطع شد.

البته با همه دارو وجود دارد نیاز به تست برای اطمینان حاصل شود که آن را بی خطر است برای مصرف. تا کنون بر اساس تست های اولیه محققان دریافته اند که آن را به یک "امیدوار کننده ایمنی پروفایل" اما آزمایش های بیشتر نیاز به انجام شود به طور خاص.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره سلامت و علم است. منبع: سی ان ان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن