60 هرتز در مقابل 120 هرتز صفحه نمایش گوشی های هوشمند باتری تست

این روزها ما در حال شروع به دیدن بیشتر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بالاتر نرخ refresh که نکردم Razer تلفن. د

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

این روزها ما در حال شروع به دیدن بیشتر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بالاتر نرخ refresh که نکردم Razer تلفن. در حال حاضر آن را باید اشاره کرد که در گذشته های همراه می تواند خود را به نمایش نرخ تجدید و افزایش از طریق تنظیمات مخفی اما از آن استفاده می شود دلسرد به عنوان آن را در هزینه از عمر باتری.

تبلیغات

بنابراین سوال این است که این روزها با بزرگتر باتری و بهبود چیپست که بیشتر انرژی کارآمد خواهد نگه داشتن صفحه نمایش گوشی خود در 120Hz به عنوان یک بزرگتر و قابل توجه تخلیه باتری در مقایسه با نگه داشتن آن را در 60 hz? که چه PhoneBuff تلاش می کند برای پیدا کردن در یک تست باتری که با استفاده از سامسونگ کهکشان S20 فوق العاده.

برای کسانی که نا آشنا با نرخ تجدید و دلیل آن این است که تعداد دفعاتی که یک گوشی صفحه نمایش تازه است. بالاتر از نرخ تجدید و صاف انیمیشن ها نگاه است که بزرگ برای فیلم و بازی به همین دلیل است که بسیاری از نمایشگرهای سه بعدی تمایل به ارائه تا بالاتر از نرخ تجدید. اما منطقی تر بار یک نمایش تازه بیشتر انرژی آن باید استفاده کنید.

آن را به عنوان معلوم بالاتر از نرخ تجدید و هنوز کاملا یک باتری گراز چرا که در این تست به نظر می رسد که با استفاده از 60 هرتز سرعت رفرش کهکشان S20 فوق العاده موفق به فشار 10 ساعت و 24 دقیقه با صفحه نمایش در حالی که در 120Hz آن موفق شده نزدیک به یک ساعت کمتر در 9 ساعت 35 دقیقه.

یک ساعت تفاوت کاملا یک معامله بزرگ اما بسته به اینکه چگونه شما استفاده از تلفن خود را ممکن است مهم نیست اما آن چیزی است که فکر می کنم به هر حال.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره کهکشان S20 و سامسونگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن