4 کار بزرگ نرم افزار و وب سایت برای بازنشستگان

اگر شما یک بازنشسته به دنبال ایجاد یک کمی پول اضافی شما باید آنلاین نگاه کنید. وجود دارد در حال حاضر چند کار ب

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اگر شما یک بازنشسته به دنبال ایجاد یک کمی پول اضافی شما باید آنلاین نگاه کنید. وجود دارد در حال حاضر چند کار برنامه های کاربردی و وب سایت های که در لیست مشاغل پاره وقت است که مناسب برای بسیاری از سالمندان است.

در این مقاله من شما را برجسته چهار کار برنامه که فرصت در راستای چاشنی بیشتر کارگران است. برخی از این شغل ها نیاز به مهارت های خاص — اما نه همه آنها را انجام دهد. توجه داشته باشید که این برنامه ها در راستای اجرای اقتصاد شغل است که معمولا کوتاه مدت و موقتی است.

اجازه بدهید با یک نگاه...

4 کار بزرگ نرم افزار و سایت برای افراد مسن

1. GetSetUp

وب سایت GetSetUp استخدام "راهنماهای" که مدرس دیگران آنلاین در افراد مانند استفاده از جیمیل با استفاده از یک تلفن آندروید ، هنگامی که شما را تبدیل به یک راهنمای شما می توانید از خانه کار می کنند در برنامه خود را.

در حالی که شما می توانید یک فرد بالغ در هر سنی به کار به عنوان یک راهنمای شرکت به من گفت این کار بسیاری 55+ کارگران است.

پرداخت: 25 دلار در ساعت است.

نحوه ثبت نام: با پر کردن این نرم افزار بر روی GetSetUp.io.

2. CoolWorks

مشاغل سایت CoolWorks.com متخصص در مشاغل فصلی از گلف کارگران به اردوگاه هدایت و موقعیت مشابه در خدمات مهمان و مهمان نوازی در صنایع.

در این سایت شما می توانید جستجو برای اشتغال توسط دسته زبانه که شامل پارک های ملی فصل متحده و بیشتر. و همین حالا سایت و جسورانه صفحه بشود به طور خاص نسبت به سالمندان است.

پرداخت: متفاوت موقعیت.

تبلیغات

نحوه ثبت نام: ایجاد یک حساب کاربری در CoolWorks.com.

3. مریخ نورد

مناسب برای کسانی که مسن تر هستند و در عین حال فعال Rover.com ارائه می دهد "نشسته" فرصت های از جمله تماشای بیش از خانه و حیوانات خانگی.

این سایت می گوید: راه رفتن سگ است ایده آل برای سالمندان و کسانی که لذت بردن از حیوانات.

پرداخت: تا 1000 $در ماه است.

نحوه ثبت نام: ایجاد یک حساب کاربری در Rover.com.

4. اجاره یک مادر بزرگ

سایت RentAGrandma.com بیش از استخدام, مسن, مادرانه, انواع به دنبال کسب درآمد برخی از پول اضافی است. این سایت دارای تن از شغل و قابل اعتماد برای مراقبان سرآشپزها مردم علاقه مند در مراقبت از کودکان اجازه housesitting شغل و بیشتر.

هنگامی که شما راه اندازی یک پروفایل و آپلود رزومه کاری خود را به مشتریان بالقوه قادر خواهد بود برای دیدن مهارت های خود را و خدمات شما را ارائه می کنند. Grandmas در غیر franchised برگزار می گردد مکان ملزم به پرداخت 25 دلار هزینه برای شروع است.

پرداخت هزینه: بستگی به آنچه شما مذاکره با مشتریان.

نحوه ثبت نام: ایجاد یک RentAGrandma حساب.

افکار نهایی

پیدا کردن کار بعد از سن 60 سالگی ممکن است به نظر می رسد قریب به اتفاق اما امروز تکنولوژی می تواند این فرایند را آسان تر است.

تبلیغات

برای دیگر منابع مطمئن شوید که شما چک کردن AARP مشاغل صفحه است که بسیاری از اطلاعات اشتغال و همچنین موارد کار.

بیشتر کار و پول محتوا از Clark.com:

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن