کشف

بسیاری از شرکت ها این روزها حضور رسانه های اجتماعی در سراسر سیستم عامل های اصلی، مانند فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام. با این حال، پیدا کردن این کسب و کار معمولا شامل کاربران نیاز به نوع نام را به اینستاگرام به دنبال آنها، که کاملا خوب است، اگر چه ما تصور می کنیم که برخی از کاربران ممکن است بیش از حد تنبل برای انجام این کار است.

تبلیغات

با این حال، اگر شما مالک کسب و کار که می خواهم آن را آسان تر برای مشتریان خود را برای پیدا کردن شما در رسانه های اجتماعی، اینستاگرام در ویژگی کد QR خود را در سراسر جهان گسترش یافته است. این بدان معنی است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کد QR تولید کنید که به پروفایل اینستاگرام شرکت شما مرتبط است، آن را چاپ کند و کاربران به راحتی می توانند آن را با دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کنند و آن را مستقیماً به پروفایل شما خواهد کشاند.

اگر شما تعجب می کنید که چرا این صداآشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اینستاگرام در واقع این ویژگی را در ژاپن در سال 2019 راه اندازی کرده بود، اما به نظر می رسد این ستاگرام در حال حاضر آوردن این ویژگی در سراسر جهان که در آن کسب و کار در سراسر جهان در حال حاضر می تواند استفاده از این ویژگی. اینستاگرام دارای ویژگی مشابهی به نام Nametag بود، اما به نظر می رسد که آنها هم اکنون به نفع این کدهای QR از این ویژگی بی استفاده خواهند شد.

اینستاگرام اولین استفاده از کدهای QR نیست، اما خوب است که ببینید آنها در نهایت در هیئت مدیره هستند که به کسب و کارانعطاف بیشتری در نحوه دسترسی به مشتریان خود و نحوه پیدا کردن مشتریان شان خواهد داد.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر در مورد اینستاگرام. منبع: همگرایی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de