200 بازیکن مسابقات در حال آمدن به Call of Duty: Warzone خود را با آخرین به روز رسانی

Activision و Infinity Ward در حال گسترش جهان از Call of Duty: Warzone خود را با آخرین به روز رسانی معرفی یک زم

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

Activision و Infinity Ward در حال گسترش جهان از Call of Duty: Warzone خود را با آخرین به روز رسانی معرفی یک زمان محدود حالت که بسیار افزایش مقدار معمول از بازیکنان بر روی نقشه.

امروز در دسترس در تمام سیستم عامل این به روز رسانی معرفی یک نوع جدید از Warzone شامل در مجموع از 200 بازیکن است. این یک جهش بزرگ و باید نقشه Verdansk بیشتر جمعیت و سخت تر برای زنده ماندن در تر از همیشه.

در آینده به عنوان بخشی از فصل چهار Reloaded آپدیت این حالت جدید نیز همراه با دیگر ویژگی های جدید است. این هم یکی دیگر عظیم دانلود برای بازیکنان در این تیرانداز اول شخص وزن در 22 – 30GB بسته به پلت فرم. حق رای دادن تبدیل شده ننگین برای خود تکه است و به نظر نمی رسد در حال تغییر است.

مرتبط: بهترین بازی نبرد رویال

این "زمان محدود" حالت بیش از حد, بنابراین 200 بازیکن نمی تواند در اطراف برای همیشه لطفا برای. آن را احساس می کند مانند Infinity Ward تجربه با چگونه بسیاری از بازیکنان آن را مناسب می تواند بر روی نقشه بدون ساخت یک بازی احساس overlong و یا بیش از حد پر به لبه با بازیکنان. 50 تیم از چهار خواهد بود مبارزه را به نفع خود, بنابراین وجود دارد بسیاری از رقابت.

پس از دریافت یک راه اندازی در اوایل سال جاری Warzone در حال حاضر سمان خود را به عنوان یکی از سبک بزرگترین hitters با میلیون ها نفر از بازیکنان در سراسر جهان. ما مطمئن هستیم که به طور مستقیم متصل به ندای وظیفه عظیم بود به کمک در این زمینه است. در اینجا یک نگاه اجمالی از ما 3.5/5 بررسی Infinity Ward آخرین:

"انجمن ایران هات یک مثال خوب از چگونه شما می توانید تکرار یک فرمول و آن را بهبود بخشد اما حذف قلب چیزی را با بازی آن را کمی بیش از حد امن است. خاموشی پوشش فولاد پاکیزگی در هسته خود با زامبی ها و بیش از موارد بالا. انجمن ایران هات هیچ گونه چوب زیر بغل ترک آن مبارزه با مبارزه خوب اما بدون هیچ دلیل واقعی."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب