چطور ترکیدگی لوله ساختمان را تشخیص بدم؟

چطور تشخیص بدم ترکیدگی لوله تو منزلم پیش اومده؟ترکیدگی لوله و نشتی لوله یک اتفاق بسیار ناگوار است که همگان به

توسط POSHTIBANNEWS در 11 آذر 1399

چطور تشخیص بدم ترکیدگی لوله تو منزلم پیش اومده؟

ترکیدگی لوله و نشتی لوله یک اتفاق بسیار ناگوار است که همگان به شدت از آن ترس دارند، ترکیدگی و نشتی لوله اگر ادامه پیدا کند خرابی هایی را به همراه خود دارد که بهترین روش این است که از نشت یابی لوله استفاده کنید.

این خرابی ها عبارتند از: نم و رطوبت دیوار، خرابی در سیستم لوله کشی و گچ کاری ساختمان و خرابی های دیگری که به مرور زمان باعث ایمن نبودن خانه یا ساختمان می شود.

نم و رطوبت دیوار که یکی از دلیل های آن ترکیدگی لوله است، باعث ایجاد کپک ها و قارچ ها بر روی دیوار میشود و موجب بیماری های پوستی و تنفسی میشود.

راه حل های نشت یابی لوله

حال اگر شک دارید که لوله ساختمانتان ترکیده یا نشتی دارد، میتوانید با چند راه حل متوجه آن شوید، اول از همه یکی از راه ها برای متوجه شدن ترکیدگی لوله که بسیار واضح و آشکار است، نم و رطوبت در دیوار ها و سقف ها است که البته امکان دارد که نم و رطوبت دلیل دیگری نیز داشته باشد.

هنگامی که در سکوت صدای چکه کردن آب را شنیدید و یا صداها عجیب و غریب، احتمال ترکیدگی و نشتی لوله وجود دارد، اگر مبلغ قبض آب ماهیانه شما با ماه های دیگر تفاوت زیادی داشت، احتمال بسیار زیاد لوله شما نشتی پیدا کرد است.

راه حل ساده تشخیص ترکیدگی لوله

یک راه حل ساده تر برای فهمیدن ترکیدگی این است شما شیرهای آب را ببنید و به کنتور آب مراجعه کنید، در صورتی که آبی باز نبود و روی کنتور شماره ها تغییر کردند، احتمال ترکیدگی نیز وجود دارد.

حال اگر مطمئن شدین که لوله ها ترکیده اند یا نشتی دارند، هیچ نگران نباشید، با تماس با یک متخصص و تعمیرکار ساختمان مورد اطمینان میتوانید در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید ما به شما خدمات ساختمانی پارسیان را پیشنهاد می کنیم.

شرکت های برتر نشت یابی لوله با دستگاه

فقط توجه داشته باشید که از شرکتی برای گرفتن کمک و تعمیرکار کمک میخواهید، به دلیل اینکه بیشتر تعمیرکاران که البته فقط اسمشان تعمیرکار است، نشت یابی لوله، خرابی ها و هزینه های بیشتری را نسبت به قبل بر روی دوش شما میگذارند.

شرکت خدمات ساختمانی پارسیان با تکنولوژی جدید نشت یابی لوله با دستگاه، در کترین زمان ممکن نشتی لوله شما را به کمک دستگاه هاسی مخصوص پیدا میکند و آن را تعمیر میکند.

شرکت های دیگری مثل خدمات از ما و استاد کار و هوم سرویز نیز این خدمات را می دهند اما ما به شما خدمات پارسیان را پیشنهاد می دهیم.

تعمیرکاران ماهر ما با این دستگاه ها و گوش دادن به صدای آب محل دقیق ترکیدگی را پیدا میکنند و مانند قدیم و دیگر دوستان عزیز نا بلد خرابی ها و هزینه های شما را بیشتر نمیکنند.

شرکت خدمات ساختمانی پارسیان یک سامانه خدماتی هدفمند و هوشمند آنلاین با کادری مجرب می باشد که به منظور ارائه خدمات متنوع به همشهریان گرامی و با هدف بهینه‌ سازی و ارتقای کیفیت خدماتی با چندین سال سابقه در سراسرتهران بزرگ پایه گذاری شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن