همراه با تور عمان جاهای دیدنی عمان را از نزدیک ببینید و لذت ببرید

عمان کشور پادشاهی با آب و هوای گرم و مردمی مهمان‌نواز است.  جاهای دیدنی عمان بی‌شمار است. شما د

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1400

عمان کشور پادشاهی با آب و هوای گرم و مردمی مهمان‌نواز است.  جاهای دیدنی عمان بی‌شمار است. شما در سفر با تور عمان می‌توانید تمام جاذبه‌های طبیعی عمان را از نزدیک ببینید.قیمت تور عمان بستگی به درجه هتلی دارد که شما انتخاب می‌کنید. جاذبه‌های گردشگری این کشور بسیار چشم نواز و دل انگیز است. یکی از مشهورترین جاذبه‌های صلاله عمان؛ مسجد سلطان قابوس با معماری جذاب و دیدنی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

سفر با تور عمان و دیدن مسجد مشهور و زیبای سلطان قابوس

یکی از جاذبه‌ها و زیبایی‌های معروف در جهان؛ مسجد سلطان قابوس مسقط می‌باشد. ترکیبی از معماری‌ اسلامی و عمانی؛ ابهت این مسجد را دو چندان کرده است. دیوارهایی از جنس مرمر؛ بزرگ‌ترین لوستر کریستالی و عظیم‌ترین فرش دستباف ایرانی؛ گردشگران زیادی از ادیان مختلف را به سمت این مسجد زیبا جذب می‌کند. تور عمان در سفر به عمان شما را به دیدن این مسجد با شکوه دعوت می‌کند.

سفر به ساحل مغسیل با تور عمان

یکی دیگر از جاذبه‌ها؛ ساحل مغسیل است که منظره‌های بکر و زیبایی دارد. در این ساحل فواره‌هایی دیده می‌شود که به گودال دریایی معروف هستند که جاذبه این ساحل را دو چندان کرده است. این فواره‌ها طبیعی هستند. هنگامی‌که آب دریا با فشار از گودال‌ها بیرون می‌زند؛ گاهی تا ارتفاع سی متر بالا می‌رود. در سفر با تور عمان شما می‌توانید این صحنه هیجان‌انگیز و جذاب را از نزدیک مشاهده کنید.

تور عمان و سفر به جزیره ماسیره

جزیره ماسیره یکی از مکان‌های توریستی عمان است. گردشگران هنگام سفر با تور عمان به دیدن این مکان می‌روند. این جزیره بی‌نظیر مجموعه‌ای از حیات وحش؛ غروب زیبای آفتاب؛ سواحل نیلگون و .... می‌باشد. گردشگرانی که به دنبال آرامش هستند؛ رفتن به جزیره ماسیره را در برنامه خود قرار می‌دهند. در این جزیره گردشگران می‌توانند به راحتی شنا کنند و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنند.

دیدن قلعه نخل با تور عمان

 قلعه نخل در منطقه باطنه عمان قرار دارد که به عنوان یکی از محکم‌ترین قلعه‌های عمان شناخته شده است. این قلعه یکی از نقاط دیدنی سلطنت عمان است که گردشگران زیادی با تور عمان؛ برای دیدن این قلعه زیبا اقدام می‌کنند. درون این قلعه دو چاه آب شیرین است. این قلعه چند برج دارد که سه برج بلند آن بسیار معروف می‌باشد.  

سفر با تور عمان به بازار مطرح مسقط

این بازار مشهور؛ سنتی و زیبا در پایتخت عمان قرار دارد که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. انواع پارچه‌های رنگارنگ؛ طلا و نقره؛ لباس‌های سنتی و .... که همگی از محصولات عمان است در این بازار به فروش می‌رسد. هنگام سفر با تور عمان حتما به این بازار بروید. شما می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود از این بازار سوغاتی‌های زیبا بخرید.

سفر با تور عمان و اقامت در هتل‌های لوکس مسقط

مسقط دارای هتل‌های پنج ستاره می‌باشد که همگی دارای امکانات ویژه‌ای هستند. این امکانات شامل زمین گلف؛ باشگاه بدن‌سازی؛ مکان‌های ورزشی؛ وای فای؛ استخر شنا و .... می‌باشد که برای راحتی گردشگران در هتل‌های لوکس مسقط مانند هتل چدی مسقط به مهمانان ارائه می‌شود. شما در سفر  به این کشور می‌توانید در بهترین هتلهای عمان اقامت داشته باشید و لحظه‌های شگفت‌انگیر و بی‌نظیری را تجربه کنید.

سفر به هتل‌های ارزان مسقط با تور عمان

تور ارزان عمان به گونه‌ای است که شما می‌توانید در هتل‌های ارزان قیمتی همچون هتل البهجه مسقط اقامت داشته باشید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. این هتل سه ستاره در نزدیکی بازار قرار دارد. هزینه مناسب و امکاناتی همچون کافی‌شاپ؛ رستوران؛ سالن ماساژ؛ سالن ورزشی؛ فروشگاه؛ کتابخانه و .... گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. تور عمان با کمترین هزینه سفر خاطره‌انگیزی را برایتان مهیا می‌کند.

هتل‌های مسقط عمان

 

هتل البهجه مسقط دارای خدماتی همچون اتوشویی و خشک‌شویی می‌باشد. بنابراین گردشگران نگرانی بابت لباس‌های خود ندارند. قیمت هتل در عمان بر اساس اقامت در هتلهای مسقط؛ نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی مسقط؛ امکانات ویژه و به‌روز هتل‌ها و .... تعیین می‌گردد. شما می‌توانید قبل از سفر به عمان از امکانات هتل‌های عمان و قیمت هتل در مسقط و دیگر شهرهای عمان به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://oman777.com/oman-hotels

تور عمان

شما می‌توانید برای سفر به عمان تور عمان را انتخاب کنید. این تور با قیمت مناسب و اقامت در بهترین هتل‌های مسقط؛ سفری هیجان‌انگیز را برایتان مهیا می‌کند. سفر با این تور  شما را با جاذبه‌های طبیعی عمان آشنا می‌کند و جاهای دیدنی عمان را به شما معرفی می‌کند. اقامت در هتل‌های لوکس مسقط با بهترین امکانات؛ سفری رویایی را برای شما رقم می‌زند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور عمان و همچنین ساعت و روزهای پرواز به این کشور از وبسایت عمان        ۷۷۷دیدن کنید. این وبسایت اطلاع کاملی درباره جاذبه‌های طبیعی عمان؛ هتل‌های پنج ستاره؛ بازارها و رستوران‌های مسقط؛ سواحل زیبا و دلنشین؛ قلعه‌های تاریخی عمان؛ امکانات تفریحی؛ موزه‌ها و .... به شما می‌دهد. با اطمینان خاطر سفر رویایی و شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

برگرفته از: وبسایت عمان۷۷۷(oman777.com)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن