مفاهیم شیمی دهم و یازدهم

در مورد تاثیر شیمی در کنکور بارها شنیده اید که ضریب 9 دارد؛ با مقایسه این درس با درسی مانند زیست شناسی که ضریب

توسط POSHTIBANNEWS در 24 آبان 1399

در مورد تاثیر شیمی در کنکور بارها شنیده اید که ضریب 9 دارد؛ با مقایسه این درس با درسی مانند زیست شناسی که ضریب 12 دارد شاید احساس کنید که زیست اهمیت بیشتری دارد اما بدانید و آگاه باشید که درس شیمی با وجود ضریب کمتر، تاثیر بیشتری در رتبه شما نسبت به درس زیست می‌گذارد دلیل این موضوع هم عملکرد بد دانش آموزان در این درس است که باعث ایجاد انحراف معیار در شیمی شده است. اما دلیل این عملکرد بد هم به آموزش در این درس باز می‌گردد که داوطلبان به دلیل عدم درک مطالب مجبور به حفظ آن می‌شوند و در نتیجه مطالب حفظی را زود تر فراموش خواهند کرد؛ اما دیگر نگران نباشید امروز شما را با پکیج مفاهیم شیمی دهم و یازدهم  با تدریس جذاب استاد شیروانی آشنا خواهیم کرد که این بار کل مطالب را بدون حفظ کردن یاد می‌گیرید. در ادامه می توانید ادبیات نظام جدید حرف اخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.


شما هم می‌توانید با ریاضی حرف آخر مانند مهراد زارع در 30 دقیقه کل سوالات ریاضی کنکور را حل کنید

شاید شنیدن جمله "یادگیری شیمی بدون حفظ کردن" برای شما اندکی باور نکردنی باشد اما فقط دانش آموزی که با مجموعه حرف آخر پیش رفته باشد می‌داند که در موسسه استاد منتظری هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد و همانگونه که در درسی مانند فیزیک کل فصل سینماتیک بدون فرمول تدریس می‌شود یا در درسی مانند دین و زندگی فقط با 14 الگو دانش آموز صفر تا صد این درس را به صورت انیمیشنی  وو بدون حفظ کردن یاد خواهد گرفت و یا در درسی مانند ریاضی منتظری که داوطلب با نگاه شهودی سوالات این درس را حل خواهد کرد و نتیجه آن هم فردی مانند مهراد زارع است که توانست در 30 دقیقه کل ریاضی کنکور را پاسخ دهد، در درس شیمی هم چنین اتفاقی رخ داده است. در ادامه می توانید اسامی مشاوران حرف آخر را مشاهده بکنید.

با حرف اخر از آموزش لذت ببرید

استاد منتظری فردی بسیار موثر در کنکور ایران بوده است و بسیاری از پیشرفت های آموزشی را مدیون این استاد بزرگوار هستیم. فردی کهب برای اولین بار کل ریاضی کنکور را به صورت انیمیشنی تدریس کرد و بعد از مدتی و مشاهده بازخورد مثبت دانش آموزان و نتیجه ای که به کمک آن کسب می‌شود تصمیم به گسترش این تدریس گرفت و تمامی دروس کنکور را به کمک برترین مدرسین هر درس در ایران با استفاده از اپویا نمایی تدریس کرد و در اختیار دانش آموزان ایرانی قرار داد. تدریسی که علاوه بر ایران در سال های اخیر به سایر کشور های فارسی زبان مجاور نیز صادر می‌شود و آن ها هم از چنین تدریسی بیشترین استفاده را می‌کنند و در کل داوطلبان ایرانی با تدریس های حرف آخر مسیری با کمترین خطا و خستگی و سختی را طی خواهند کرد و سپس مانند 51 رتبه برتر این مجموعه در سال 98 به نتیجه خواهند رسید.

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com


آخرین مطالب