ترفند دوم برای عینک شنا 5

عبور رودخانهای دائمی از این روستا طراوت خاصی به آن بخشیده و همچنین بودن چند آبشار زیبا در مسیر رودخانه، زیبای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

عبور رودخانهای دائمی از این روستا طراوت خاصی به آن بخشیده و همچنین بودن چند آبشار زیبا در مسیر رودخانه، زیباییهای این روستا را دو چندان کرده است.قدم زدن در مسیر جنگلی و از کنار رودخانهای با آبشارهای کوچک و بزرگ و همین طور کمپ زدن یا اقامت در روستا، برای علاقهمندان به طبیعت بسیار جذاب خواهد بود. کلر حتی بعد از چند بار شستن معمولاً به صورت بی آب روی پوست باقی میماند. نوعی مسابقهٔ شنا با مسافتهای طولانی به وسیله انواع شناها که معمولاً در آبهای آزاد صورت میپذیرد. کم شدن حرارت بدن در اثر شنا در آبهای سرد میتواند به سرعت باعث خستگی مفرط یا بیهوشی شود. در حال حاضر عینکهای متنوعی برای شنا طراحی و تولید شده که قیمت عینک شنا با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنان و همچنین استایل حرفهای و یا معمولیشان متفاوت است. امروزه عینک های مختلفی برای شما شناگران و عزیزان علاقه مند به رشته های ورزش های آبی طراحی و تولید شده است که با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آنان و همچنین سبک حرفه ای و یا معمولی آن ها، قیمت عینک شنا نیز تعیین می شود.  Content was g​ener ated with GSA Content Generator Demoversi on!

از آغاز نخستین دستی که پس از استارت و هر برگشت زده میشود، بدن شناگر باید بر روی سینه قرار گیرد و شانههای او با سطح طبیعی و معمولی آب در یک راستا باشند. استنشاق کلرٍ؛ استنشاق طولانی مدت مقادیر کم کلر موجود در سطح آب ممکن است اثرات مخربی بر ریهها بگذارد به خصوص برای کسانی که آسم دارند. شدت آفتاب سوختگی میتواند با انعکاس نور به وسیله سطح آب و نپوشیدن لباس مناسب شنا بیشتر شود. سیستم انرژی بیهوازی با لاکتیک، بیشتر انرژی فعالیتهای با شدت متوسط تا زیاد را که بیشتر از۱۰ ثانیه و حداکثر تا ۲ دقیقه ادامه مییابند، تأمین میکند. این سیستم انرژی در درجه اول برای به کار انداختن انرژی استفاده میشود و بیشتر انرژی فعالیتهای فوقالعاده سریع یا کم مقاومت را که۱۰ ثانیه یا کمتر به طول میانجامند، تأمین میکند. یک پل بینی قابل تنظیم در این عینک وجود دارد که میتوانید آن را با نخ بستهبندی شده و لوله سیلیکونی استفاده کنید. اگر عینک شنایی که قصد خرید آن را دارید پل بینی ثابت دارد، از هماهنگ بودن آن با فرم صورت خود مطمئن شوید، در غیر این صورت موجب فشار بر روی بینی شما خواهد شد. قاب فریم و پل بینی در این نوع عینک ها معمولا یک واحد بوده و قابلیت تنظیم ندارد.

 Th is art ic le w᠎as wri tten wi᠎th GSA C᠎on᠎te nt Generato᠎r DE​MO.

این مشکل ممکن است با استفاده از استخرهایی که سیستم تهویه بهتری دارند حل شود. به همین دلیل ما تصممی گرفتیم تا حل کامل تمام مراحل این بازی را برای شما بیان کنیم. کلر میتواند مس را در خود حل کند که این خاصیت باعث میشود رنگ مو تغییر کند. گرچه رعایت نکات نگه داری بهینه عینک شنا میتواند دوام این خاصیت را طولانی تر نماید. باید گفت که خاصیت ضد بخار نه تنها در تمامی عینک هاي شنا، بلکه در سایر محصولات نظیر شیشه هاي خودرو؛ یک ویژگی موقتی هست. هیچ تمیز کننده مخصوصی برای شیشه عینک های شنا وجود ندارد. آسانترین روش برای رفع این مشکل تمیز کردن بین انگشتان پاست. روی آن نباید دست بکشید یا با پارچه تمیز کنید. جریانها از جمله موج و رودها میتواند خستگی مفرط را به دنبال داشته باشد و شناگران را به دور از ناحیه سالم هدایت کند یا آنها را به زیر آب بکشد.

اول اینکه عینک به شناگر کمک میکند دید خوبی درون آب داشته باشد، زیرا معمولا نمیتوانید درون آب چشمتان را خوب باز کنید. عینکی که هیدرودینامیک است با کاهش مقاومت آب به شناگر کمک میکند با سرعت بیشتری در آب حرکت کند. زمانیکه مقادیر زیادی اسید لاکتیک در سلولهای عضله تجمع یافت، خستگی عضلانی رخ میدهد که پیامد آنکاهش هماهنگی و سرعت است. زمانی که شناگر در حال مسابقه دادن است، نیاز به انرژی به سرعت افزایش مییابد که این انرژی در ابتدا از راه سیستم انرژی بیهوازی بیلاکتیک و سپس از طریق سیستم انرژی بیهوازی بالاکتیک و سیستم انرژی هوازی تأمین میشود. این لنزها در مقایسه با لنزهای آبی میزان نور کمتری را از خود عبور داده و در نتیجه حفظت اکثر در مقابل درخشندگی محیط برای چشمان حساس فراهم می آورند. این گروه از لنزها، نور طبیعی را از خود عبور داده و رنگ طبیعی اجسام و محیط از طریق انها قابل روئیت هست. این لنزها سبک بوده و بر اساس شرکت سازنده میزان مرغوبیت آن مشخص می شود. البته باید اشاره کرد که این عینک هیچ کششی بر روی پوست ایجاد نخواهند کرد. بند تعبیه شده برای عینکهای حرفهای تنگ است و این موضوع باعث میشود تا آب بههیچوجه به داخل عینک نفوذ نکند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن