The 10 کلید Components در استخر ایزی ست

استخر ایزی ست را می توان با داشتن ابعاد مناسب با خود در مسافرت نیز به همراه داشت و در صورت مساعد بودن موقعیت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر ایزی ست را می توان با داشتن ابعاد مناسب با خود در مسافرت نیز به همراه داشت و در صورت مساعد بودن موقعیت به نصب آن اقدام کرد. در برخی از این محصولات که دارای عمق زیاد می باشند نیز وجود نردبان جزو قابلیت های آن به حساب می آید و می توان نسبت به خرید اقدام کرد. با توجه به ساختار ساده در این استخر افراد می توانند آن را جزو محصولات ساده در نظر بگیرند و آن را به عنوان یک محصول منحصر به فرد و خاص خریداری کنند که در هر محیطی قابلیت نصب و راه اندازی دارد. در فضای نشیمن، از پارکت چوبی با رنگ قهوهای استفاده شده است که با تزریق گرما به محیط، به آن زیبایی و دوام بخشیده است. از این رو آماده کردن آن برای مورد استفاده قرار گرفتن بسیار راحت می باشد. سالن آمفی تئاتر در طبقه زیر هم کف خانه قرار دارد و دیوار های آن با چوب های کلاسیک پوشانده شده و گنجایش ۳۵ نفر را دارد.  Artic le w᠎as creat​ed with the help ᠎of GSA Content Gener᠎ator Demov​er si on.

یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است. رنگ طلایی درخشان در اکسسوری ها در کنار پالت رنگی روشن لطافتی زنانه در طراحی داخلی خانه به وجود آورده است. در اینجا، ما طراحی و دکوراسیون داخلی زیبای این خانه را برای شما نشان میدهیم. او در 24 ژوئیه 1969 میلادی در برونکس، نیویورک به دنیا آمد. او در طول دوران فعالیت هنری خود، برای کارهای موسیقی و سینمایی خود جوایز بسیاری دریافت کرده است. اما منبع دقیق خرید مبلمان او بهصورت عمومی در دسترس نیست. او از طرحی که او و زندگیاش را بیان میکند، سخن میگوید و از رنگها، نورپردازی و مبلمان استفاده شده در خانهاش صحبت میکند. لوستر ها و دیوارکوب هایی که در حمام استفاده شدهاند با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب میکنند. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در سال 2023 با تغییرات زیادی همراه بود که در این مقاله کامل عکس های جدید از دکور خانه جنیفرلوپز در سال 2023 را برای شما قرار میدهیم تا مشاهده کنید و همچنین یک سری توضیحاتی که باید بدانید هم در اختیارتون قرار میدهیم . داشتن پمپ تصفیه آب موجب ایجاد مزیت های گوناگون می شود که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است.

برای داشتن بهترین استخر ایزی ست که دارای کیفیت بالا باشد و بتواند با داشتن مقاومت بالا در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد باید به سراغ خرید بهترین مارک استخر ایزی ست بود که محصولی اصل و اورجینال را در اختیار افراد قرار می دهد. تمایل به خرید این محصول در بین افراد وجود دارد و محبوبیت آن زیاد است. دلیل نامگذاری استخر ایزی ست نیز به خاطر آسان بودن نصب آن می باشد و می توان به راحتی این موقعیت منحصر به فرد را در مسافرت به دست اورد. حلقه دور استخر از باد پر می شود و بعد از آن فقط باید با شلنگ آب درون این استخر را پرکنید که با پر شدن استخر لبه بادی این محصول بالا می آید و استخر به راحتی آماده شنا می شود .این محصول intex دارای پمپ تصفیه به همراه خود می باشد که این پمپ توسط دو شلنگ به استخر متصل می شود . به سادگی وصل کنید ، روی زمین سفت پهن کنید، سطح را تنظیم کنید ، در حلقه بالایی بدمید و با آب پر کنید. همچنین هرچیزی که برا دکوراسیون خانه خود نیازداشتید ایزی خرید بزرگترین وبهترین فروشگاه دکوری در ایران هست که میتونید با خیال راحت خرید کنید .

برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست کافیست تا شما پس از پیدا کردن محل صاف و مناسب استخر را پهن کرده و لبه رینگ بالایی استخر را باد کنید. البته باید بدانید که استخر ایزی ست دارای انواع متنوع می باشد و ابعاد مختلفی را به خود اختصاص داده است. این استخر آماده دارای ابعاد کوچک می باشد به طوری که در حیاط خانه نیز قابلیت استفاده شدن دارد. در نتیجه استفاده از آن نیز به راحتی صورت می گیرد و می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد. این محصول دارای وزن سبک 9.3 کیلو گرمی می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است و برای نصب آن مدت زمان پنج الی ده دقیقه لازم است . این استخر با استفاده از با کیفیت ترین PVC ها تولید شده و چند برابر قوی تر از نمونه های مشابه بازار است و این بعلت توری نایلونی می باشد که در لایه میانی از آن استفاده شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن