سه مرحله راهنماها برای جکوزی بادی

در نتیجه با قابلیت های مختلف در اختیار افراد خواهد بود. ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ «فاجعه در انتظار مجهزترین مجموعهٔ ورزشی کشو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در نتیجه با قابلیت های مختلف در اختیار افراد خواهد بود. ↑ ۴٫۰ ۴٫۱ «فاجعه در انتظار مجهزترین مجموعهٔ ورزشی کشور». ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ ۱٫۴ ۱٫۵ «مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب». این مجموعه شامل امکانات ورزشی مختلف برای اجرای ورزشها و بازیهای متفاوت است. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود. با مساحتی حدوداً ۸٬۵۰۰ متر مربع در یک فضای زیبا و منحصر به فرد در مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب واقع شده که از امکانات این مجموعه میتوان به استخر بزرگسالان روباز و استخر کودکان روباز به صورت مجزا وجود سونای خشک و بخار و جکوزی سرپوشیده و روباز یاد کرد همچنین وجود یک سالن بدنسازی مجهز (مرکز سلامت و تندرستی) زیر نظر مربیان مجرب با دانش فنی بالا، مرکز ماساژ آقایان با کادری حرفهای از دیگر امکانات مجموعه که آن را نسبت به بقیه استخرها منحصر به فرد نمودهاست. اگر قصد سفارش جکوزی پیش ساخته را دارید باید توجه بفرمایید که هر فرد با ورود به جکوزی حدود بیست دقیقه از امکانات ماساژ جکوزی استفاده می­کند. ᠎Th is post h as been created ᠎by GSA᠎ C​on᠎tent Gener ator ᠎DEMO.

دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. شش ورزشگاه تنیس در این مجموعه به صورت یک زنجیره به هم پیوند دارند. افزون بر این، زمینهای تنیس از راه یک تونل میانی با استادیوم مرکزی پیوستگی دارند. جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. امکاناتی مانند سیستم تصفیه، گرم کن دیجیتال و سیستم ضد رسوب با قدرت زیاد توانسته به محبوبیت این کالا بیافزاید و خرید جکوزی بادی را لذت بخش می کند. تجهیزات جکوزی شامل پمپ جت، نازل، پایه جت و برای جکوزی های بزرگ سیستم فیلتراسیون می باشد. همچنین، مجموعهٔ ورزشی خانوادگی انقلاب کاملترین تسهیلات را در رشتههای گلف، تنیس، اسکواش، والیبال، بسکتبال، فوتبال، شنا، سونا، بدنسازی، ورزشهای رزمی، ماهیگیری و ماشینسواری (کارتینگ) برای افراد و خانوادههای اعضا ایجاد کردهاست.

ساختمان آکادمی ملی المپیک، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پذیرش مجموعهٔ ورزشی انقلاب نیز در این مجموعه قرار دارد. جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد . این جکوزی پیش ساخته اینتکس ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) داشته که ظرفیت آب 795 لیتری را به همراه خواهد داشت. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. وان جکوزی بادی یک محیط بسته استخر مانند است که در آن آب برای ماساژ دادن عضلات مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قدرتمند از طریق لوله­های نصب شده در قسمت­های مختلف دیوار به داخل وان پمپ می­شود. پمپ جت یا ماساژ جکوزیهای بادی Hiwater از چهار قسمت مختلف در داخل بدنه، آب را با فشار قابل تنظیم به نواحی کمر و پشت میزند.

این ویژگی بهمپیوستگی آنها در دنیا بیمانند است، به گونهای که با ایستادن در کوریدورهای آن امکان تماشای چهار مسابقه همزمان وجود دارد. فروشگاه ایرکوک عرضه کننده لوازم بادی اینتکس این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید مدل های مختلف را با یکدیگر در سایت مقایسه کرده و اقدام به تصمیم گیری و در نهایت خرید کنید. برای این سایت محفوظ می باشد و کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است . این مجموعه در سال۱۳۳۷ با نام باشگاه شاهنشاهی تاسیس و مورد بهرهبرداری قرار گرفت. در دیگر ورزشگاههای دنیا، یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارد. این مجموعه با گسترهٔ نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهمترین ورزشگاههای موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کممانند است. مناظر زیبای زمینهای گلف، درختان بزرگ اطراف جاده که به شکل تونل سبز خودنمایی میکنند، آبنما و نهرهای دو طرف جاده و استقرار یک بوفه در محیطی مشرف به زمینهای گلف از جمله زیباییهای این جادهاست. Th is ᠎post w as cre at᠎ed  wi᠎th the help of GSA ᠎Cont᠎en᠎t Ge ne ra᠎tor  DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن