نه حقایقی که همه باید درباره قلعه بادی بدانند

بدنه دارای بخش کفی بادی و دو لابه بوده است که امکان پرش و جامپینگ را فراهم کرده است. گهواره دید، امکان تماشای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بدنه دارای بخش کفی بادی و دو لابه بوده است که امکان پرش و جامپینگ را فراهم کرده است. گهواره دید، امکان تماشای منظره زیبایی از دروازه قرآن و بخشی از شهر را از فراز کوه به گردشگران میدهد.مساحت پارک کوهپایه حدود ۱۹,۰۰۰ متر مربع است که در بخشی از آن ورزش صبحگاهی بهصورت همگانی اجرا میشود. منبع عکس: tourinpersia.com، عکاس: ناشناس«پارک کوهپایه شیراز» در نزدیکی دروازه قرآن، یکی از مشهورترین پارک های کوهستانی شیراز است که به غرفههای نارنجیرنگ فروش محصولات شهرت دارد. منبع عکس: tasnimnews.com، عکاس: ناشناس«پارک کوهستانی دراک» یکی از بزرگترین بوستانهای ایران و بهترین پارک های کوهستانی شیراز است که در دامنه کوه دراک واقع شده است. منبع عکس: seeiran.ir، عکاس: ناشناس«پارک مروارید» در منطقه دو شهرداری شیراز واقع شده که در قدیم به پارک عطاخان معروف بوده است و یکی از بهترین پارک های شیراز برای کودکان به شمار میرود. منبع عکس: google map، عکاس: کیان توکلی«بوستان سعدی» یکی از پارک های شیراز برای کودکان است که در منطقه پنج شهرداری شیراز قرار دارد.

اینتکس تهران واردکننده انوان قلعه بادی کودک با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت در بازارهای داخلی همراه با پکیج کامل لوازم جانبی و ضمانت اورجینال بودن محصولات ، خرید متنوع ترین مدل های قلعه بادی به همراه پمپ باد برقی قوی برای استفاده در منازل ، باغ ها و محیط های باز همراه با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش حرفه ای توسط دفتر نمایندگی اینتکس در ایران ، برای مشاهده محصولات به وب سایت مراجعه نمایید . بعضا این سوال مطرح می شود که آیا سرسره بادی را می توان در محیط های باز و در معرض نور خورشید قرار داد یا خیر ؟ در نزدیکی پارک حدیث، اقامتگاهی با فضای سنتی وجود دارد که مسافران برای صرف غذا یا اقامت میتوانند از آن استفاده کنند.7. پارک آزادی از طریق بلوار آزادی در شمال، خیابان مشکینفام در جنوب، خیابان سمیه در شرق و میدان آزادی یا فلکه گاز در غرب پارک قابل دسترسی است.پارک آزادی بیش از نیم قرن است که با وجود درختان کهنسال و انبوه، منظره دریاچه و کوهستان و آبوهوای مطبوع، یکی از بهترین پارکها برای گردش خانوادگی به شمار میرود. در این شهر بیش از صدها بوستان ساخته شده است که شامل باغها، پارک های کوهستانی و بوستانهای شهری میشوند.

این شهربازی هیجانانگیز که در سال 1392 افتتاح شد، در طبقه سوم بلوک 7 مجتمع خلیج فارس شیراز واقع شده و بیش از ۶۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. همچنین مجتمع فرهنگی مذهبی و خانه فرهنگ موجود در پارک نیز خدماتی را ارائه میکنند.4. همچنین برای استراحت و تفریح میان راهی مسافرانی که قصد بازدید از مناطق گردشگری اطراف شیراز را دارند، گزینه مناسبی به شمار میرود. بر روی کتیبه سردر ورودی قلعه که اکنون در موزهٔ گنجینهٔ رشت نگهداری میشود، درج شده که این قلعه در سال ۹۱۸ تا ۹۲۱ هجری قمری برای سلطان حسامالدین تجدید بنا شدهاست. لحظه تلخ جان باختن کودک هنگام بازی روی قلعه بادی را ببینید به دنبال وزش باد شدید، یک قلعه بادی در جنوب چین که به زمین متصل نبود، ناگهان بلند شد و دختربچهای که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد. قلعه بادی که توسط باد شدیدی به هوا بلند شد حادثهآفرین شد.

به دنبال وزش باد شدید، یک قلعه بادی در جنوب چین که به زمین متصل نبود، ناگهان بلند شد و دختربچهای که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد. از قلعه های بازی نوع خانگی معمولا در منازل استفاده شده و در صورتیکه جهت مهد کودک ها و مراکز کودک یاری استفاده شود زود تر دچادر آسیب دیدگی میشوند، این محصولات معمولا در دو مدل یک و دو نفره تولید شده که قیمت بسیار پایین و ارزانی دارند، جنس اکثر آنها از پلاستیک فشرده است که در صورت خرابی و پنچری با چسب مخصوص اینتکس قابل تعمیر میباشند. کودکان به سرگرمی احتیاج دارند و یکی از بهترین وسایلی که میتواند آنها را ساعتها سرگرم کند قلعه بادی است. Farsi«پارک بزین شیراز» در محدوده شهرک بزین و کنار گذر بزرگراه دکتر حسابی با وجود فضای سرسبز و زیبا، شهربازی و امکانات رفاهی خوب، یکی از قدیمیترین و بهترین پارک های شیراز برای کودکان است. ​This ᠎post has  be᠎en g ener᠎ated wi​th G SA Con​te᠎nt Generator  DEMO.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن