مبل شنی یا هپی چیر چیست؟

پارچه مرغوب رویه: پارچه بهترین متریال جهت ساخت بینبگهای منزل و بطورکلی هنگام استفادههای طولانی مدت است. جنس ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پارچه مرغوب رویه: پارچه بهترین متریال جهت ساخت بینبگهای منزل و بطورکلی هنگام استفادههای طولانی مدت است. جنس به کار رفته در بدنه مبلمان های هپی چیر و بین بگ از انواع چرم های رنگی و پارچه های طرح دار و ساده تک رنگ میباشد که با بهترین دستگاه های روز دنیا به صورت حرفه ای در کارگاه اینتکس شو ساخته میشئوند . برای باد کردن این تشک بادی نیاز به پمپ باد یا دستگاه خاصی نمی باشد . این کاناپه بادی کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به قابل حمل بودن این محصول وعدم نیاز به پمپ باد بسیار بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد . در هنگام نشستن بر روی مبل بادی تمامی قسمت های بدن به صورت صحیح قرار میگیرد و حس خوبی را منتقل میسازد ، برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول به این چند نکته توجه کنید : برای باد کردن مبل بادی سعی کنید که با پمپ برقی اینتکس محصول را پر باد کنید چرا که به صورت استاندارد باد میکند و امکان اینکه به مبل صدمه بزند نیست ، چنانچه با پمپ دستی یا پدالی باد میکنید حتما توجه داشته باشید که به اندازه استاندارد باد شود و پس از باد شدن با انگشت دست مقداری سطح رویه مبل بادی را فشار دهید اگر مقداری نرم بود این مناسب بوده و آماده استفاده است . Article has be᠎en gener at ed with GSA C​on tent᠎ G en᠎erator  D​emov᠎er᠎sion .

مواد بکار رفته برای پر کردن این مبلهای راحتی به قدری انعطاف پذیر است که هنگام نشستن بر روی آن حس میکنید روی شنهای نرم ساحل لم دادهاید. همان طور که گفته شد، داخل این مبل ها از مواد انعطاف پذیر و سبک پر شده است. غیره مبل هپی چیر می باشند که با توجه به مدل خود بسیار بسیار پر طرفدار بوده و از نمایندگی های اصلی این مبل های بادی با تنوع بسیار به فروش می رسد که خرید از نمایندگی های اصلی برای خرید مبل هپی چیر با کیفیت اصلی نیز شرط اصلی خرید هپی چیر با کیفیت اصلی می باشد. فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس intex در ایران اقدام به فروش محصولات بادی اعم از تخت خواب بادی ، انواع تشک بادی ، تشک بادی داخل ماشین ، استخر پیش ساخته ، استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی چند کاره ، تشک بادی روی آب و شناور بادی استخر ، چادر مسافرتی ، مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ، چادر بازی کودک ، قایق بادی ، موتور قایق بادی ، قلعه بادی ، انواع لوازم جانبی استخر پیش ساخته ، جکوزی بادی ، وان بادی ، جامپینگ بادی ، ترامپولین ، جلیقه نجات و جلیقه شنا ، انواع تشک مواج بیمار ، انواع پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته کرده و به صورت اتخصاصی اقدام به فروش انواع استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته توکار و استخر پیش ساخته فایبرگلاس می کند.

این محصول یکی از طبی ترین و راحت ترین لوازمی است که در کمپانی intex ساخته شده میتوانید به صورت دائم استفاده کنید و از راحتی دلنشین مبل بادی هپی چیر بهره ببرید . یکی از بهترین مبلمان های راحتی شنی در جهان محصوب میشوند و مناسب برای تغییر دکوراسیون های مختلف با ساختاری شیک و زیبا هستند . مبل های بادی اینتکس یکی از انواع مبل های هیپی چیر می باشد که در تنوع مختلف توسط این شرکت بزرگ آمریکایی تولید کننده انواع محصولات بادی تولید شده و در سراسر جهان در نمایندگی های اصلی این شرکت به فروش می رسد. از مزیت های مبل بادی هپی چیر اینتکس 1 نفره و چند نفره میتوان به قیمت ارزان ، حجم کم , وزن سبک ، جا به جایی آسان ، قابلیت شستشو ، پر باد شدن توسط انواع پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت اینتکس ایلی تویز ، راحتی و نشیمن عالی ، کاملا طبی و استاندارد ، شیک و عالی برای تغییر دکوراسیون منزل ، قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید کننده آمریکایی با تولید مبلمان های بادی بسیار جذاب و کاربردی یکی از بهترین برند ها و بهترین کارخانه های تولید کننده محصولات بادی در جهان میباشد .

هپی چیر دارای مدلهای متفاوتی هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید. مبل شنی دارای مدلهای متفاوتی هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید. فروشگاه مبل شنی آرامش و بین بگ و انواع هپی چیر و تولیدی مبل شنی تک نفره و دو نفره با طراحی های زیبا و قیمت های بسیار ارزان در نمایندگی فروش و خرید مبلمان شنی و مبلهای یونولیتی در ایران و فروشگاه مبل شنی تخصصی و مرکز پخش مبل شنی کودک و بزرگسال راحتی مدل های پارچه ای و چرمی در ایران این مجموعه تمامی محصولات خود را در سراسر کشور توزیع و پخش مینماید و از عزیزانی که در شهر های دور و نزدیک تمایل به کسب و کار جدید دارند تقاضا میشود برای دریافت نمایندگی با این مرکز تماس حاصل فرمایند. شکل ها و مدل های مختلفی از مبل شنی تا به امروز تولید و فروخته شده است مانند: بیبی بینبگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج میبرند، همچنین از این نوع بینبگ ها برای کودکان مبتلا به پلاژیوسفالی یا همان سندرم سر تخت استفاده میشود. مبل شنی به مبلمانی گفته میشود که بدنه آنها از جنس پارچه یا چرم مصنوعی باشد که داخل آن از مواد گرانول و یا یونولیت خرد شده به کار رفته باشد.

᠎Th is  data has  be​en do​ne  by GSA Content  Gen er ator  DE᠎MO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن