مبل بادی راحتی دونفره و تک نفره

این محصولات، هم رنگها و طرحهای مختلفی دارند هم کاملاً زیبا، شیک و فانتزی هستند. مبل بادی دو نفره برای مسافرت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصولات، هم رنگها و طرحهای مختلفی دارند هم کاملاً زیبا، شیک و فانتزی هستند. مبل بادی دو نفره برای مسافرت و مصارف خانگی گزینه مناسبی است و رویه آن از جنس جیر یا پلاستیک با انواع رنگها و طرحهای مختلف است. صندلی بادی ریلکسی و مبلمان بادی تخت خواب شو تک نفره و دو نفره در مدل های برزنتی و تمام مخمل , پی وی سی با رویه مخمل , مبل چند کاره و 5 کاره , مبل بادی زیر پایه دار , مبلمان بادی 4 نفره ال , مبل شیب دار , مبل پشتی دار طبی , مدل کبریتی با جنس زیره برزنتی , طرح خرسی کودک و بسیاری دیگر از انواع مبل بادی اینتکس فروشگاه مبل بادی در ایران , تهران با قیمت ارزان عرضه میگردد . محصولات بادی و مبلهای بادی شرکت اینتکس بسیار شیک و زیبا هستند؛ بنابراین برای دیزاین کردن منزل خود، محل کار و یا هر جای دیگر میتوانید از آنها استفاده کنید. مبل بادی راحتی برای استراحتهای روزمره و تماشای تلویزیون گزینه ای بسیار عالی است.  This ​po​st was created by G᠎SA C᠎on᠎te᠎nt ᠎Genera tor DE​MO.

این کاناپه بادی در دوحالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار و مبل دونفره راحتی قابل استفاده بوده و می تواند وزن دو نفر را تا 200 کیلوگرم را تحمل نماید. مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . پمپ های باد برای پر و خالی کردن محصولات بادی، تشک بادی جامپینگ کودکان، وان بادی حمام، پمپ تصفیه آب استخر، جلیقه نجات بزرگسال و کودک برند یاماها و ایرانی، پمپ تصفیه آب شنی استخر، پمپ تصفیه آب فیلتری استخر، جکوزی بادی پیش ساخته، چادر بادی کودک، موتور برقی قایق بادی، موتور بنزینی قایق بادی حرفه ای با کف آلومینیومی و فایبر گلاس، انواع تشک بادی روی آب، مبل های بادی روی آب بزرگسال و کودکان، لوازم شنا و تفریحات آبی استخر، قرص کلر، جارو اتوماتیک استخر، سبد پلاستیکی قرص کلر، جارو دستی استخر آماده، شن پمپ تصفیه آب شنی، انواع فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب فیلتری، چادر بازی کودکان در مدل های برزنتی و طرح باغ وحش میله ای، با قیمت اصلی نمایندگی اینتکس به صورت عمده و جزئی خرید و فروش میشود.

مبل بادی اینتکس، صندلی بادی و کاناپه 2 نفره و 1 نفره بزرگسال و کودک گیمینگ از بهترین جنس بدنه پی وی سی سبک بادشو بوده و رویه مخملی دارد که برای خانه و محل کار کاربرد دارد. در سری جدید 2018 این مبل بادی کلا جنس ان از طرح چرم به طرح جیر تغییر یافته و زیبایی و جلوه ای متفاوت به ان داده . در ادامه این مطلب می توانید نمونه های جدید و جذاب از این نوع مبل ها را مشاهده نمایید. برای مشاهده لیست قیمت و انواع مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس اینجا کلیک کنید. کاناپه بادی تختشو اینتکس از جنس پی وی سی ضخیم با روکش جیر ساخته شده است که از محصولات 2020 کمپانی بزرگ اینتکس محسوب می گردد . مبل بادی ۴ نفره خانوادگی یکی از مرغوب ترین و شیک ترین مبل های بادی سال ۲۰۱۵ بوده و همچنین دارای بدنه ای با جنس pvc با روکش تمام مخمل و ضد تعریق هست.این مبل بادی برای مکان های اداری و هتل ها و نیز داخل منزل مناسب هست . مبل بادی اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. بر روی دیواره این مبل بادی یک جا لیوانی طراحی شده که بسیار قابل استفاده می باشد.

قیمت مبل بادی دو نفره در مقایسه با دیگر مبلهای راحتی شاید چیزی حدود یک دهم باشد که این قیمت واقعاً مقرون به صرفه و شگفتانگیز است. وزن سبک و قابلیت راهاندازی و جمعآوری آسان آنها در عرض فقط چند دقیقه یکی دیگر از مزیتهای مبلهای بادی اینتکس محسوب میشود. از جمله دیگر مزایای متریال پی وی سی میتوان به انعطاف پذیری بسیار بالا برای جمع شدن در اندازههای کوچکتر و از طرف دیگر قابلیت تعمیر راحت آن اشاره کرد. همچنین از کارخانه های معتبری که این محصولات را تولید می کنند می توان به اینتکس intex, بست وی best way, جیلونگ jilong, سانکس sunex و اینتایم intime اشاره نمود که تمامی آنها تحت مدرک لیسانس آمریکا و اروپا اقدام به تولید این مبل ها کرده است. از مزایا مبل های بادی میتوان به حجم کم , وزن سبک و قابل حمل و نقل , طبی بودن و راحتی بالا , پوشش تمامی قسمت های بدن در هنگام نشستن , قابلیت شستشو , تولید در رنگ های متنوع و شاد که میتوان با دیزاین های مختلف ست کرد و فضای داخل منازل و محیط کار را زیبا تر ساخت و تعمیرات مبل بادی و پنچر گیری در هنگام سوراخ شدن اشاره کرد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن