معرفی برخی از مهمترین خودروهای Homologation

از قابلیت های این برف پاککن ها میتوان به بزرگتر و کشیده تر بودن تیغه ها اشاره کرد که سطح زیادی از شیشه را در

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

از قابلیت های این برف پاککن ها میتوان به بزرگتر و کشیده تر بودن تیغه ها اشاره کرد که سطح زیادی از شیشه را در برمی گیرند و به طور کلی، دید راننده را باز می کنند. نمای عقب تیپ RC تفاوت زیادی با نمونههای دیگر ندارد، تنها میتوان به سیستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهای دوبل آن و یک بالچه که تأثیر بسزایی در زیبایی این خودرو گذاشته است، اشاره کرد. 206 با این موتور شتابی در حدود 7.4 ثانیه برای 0 تا 100 میتواند داشته باشد که با همین شتاب میتوان خیلی از غولهای بازار ایران را شکست داد. نمونه مسابقهای 205 موتور وسط با پیشرانه توربو 1.8 لیتری با قدرتی بیش از 400 اسب بخار که به تمامی چرخها منتقل میشد از همان ورودش به عرصه رالی یعنی پایان فصل 1984 توانست خوش بدرخشد. غربیلک فرمان اين خودرو با نمونه 207 RC تعویض شده و بسیار خوش دست تر است.

موقعیت رانندگی نسبتاً غیر طبیعی است (صندلی را فقط می توان به جلو و عقب تنظیم کرد، فرمان ثابت است) و صندلی ها خیلی جادار نیستند. در کابین، قطعاتی شامل دستگیره درها، پره های دریچه کولر، شستي ترمزدستی و درِ داشبورد از جمله تغییرات ظاهری آن محسوب می شوند. لنتهای بهکار رفته در صفحه کلاچ از جنس گرافیت هستند که ضمن مقاومت حرارتی بالا، قدرت اصطکاک بیشتری دارند و بههمین دلیل نیمکلاچ کردن با این خودرو کار دشواری است زیرا صفحه به محض نزدیک شدن به فلایویل، با آن کوپل شده و یک شتاب ناگهانی را ایجاد میکند.اکسل عقب استاندارد تیپ 5 بنا به دلایل مختلف از جمله ثبات بهتر خودرو و ترمزهای دیسکی، با نمونه بهکار رفته در RC تعویض شده است. همچنین در صنعت خودروسازی رسم است که اگر خودرویی از نظر فنی و قوای محرکه ارتقاء پیدا کند، به همان میزان نیز باید ترمزهایش بهینه سازی شود، زیرا کنترل یک خودروی قدرتمند با ترمزهای ضعیف کاری نشدنی است. در دنیای حرفهای تیونینگ رسم است که اگر خودروی از نظر فنی و قوای محرکه ارتقاء پیدا کند، به همان میزان نیز باید ترمزهایش بهینه سازی شود زیرا کنترل یک خودی قدرتمند با ترمزهای ضعیف کاری نشدنی است.بههمین دلیل تیونر بوستر و تعدادی از متعلقات سیستم ترمز را با نمونههای مورد استفاده در مدلهای RC جایگزین کرده است که میتواند به خوبی خودرو را متوقف کند.

پژو به این خیال بود که این 106 و مدلی که دو سال بعد به جای 309 معرفی شد، یعنی پژو 306، دست مردم را برای انتخاب باز میگذارند و فروش خوبی خواهند داشت و در این صورت میتواند کم کم 205 را کنار بگذارد. این آیینه ها به صورت برقی تنظیم و باز و بسته می شوند. تقریباً هرگز گیر نمی کند و حتی اگر سکته مغزی طولانی باشد ، پیوندها به خوبی کنتراست می کنند. برای جبران تحرک عقب ، از فرمان استفاده می شود ، که در سه ماهه اول آنقدر شل است و کار نمی کند ، که تعجب می کند آیا خراب شده است یا خیر. که در سرعت در عوض ، به طور شگفت انگیزی دقیق است ، بسیار بیشتر از آن بازوی طولانی و خمیده عجیب و غریب نشان می دهد. نماي عقب تيپ RC تفاوت زيادي با نمونههاي ديگر ندارد، تنها ميتوان به سيستم اگزوز متفاوت با سر اگزوزهاي دوبل آن و يک بالچه که تأثير بسزايي در زيبايي اين خودرو گذاشته است، اشاره کرد. سیستم اینتیک ( منیفولد ورودی) این موتور بر خلاف tu5 و tu3 در قسمت جلویی قرار گرفته و سیستم اگزاست(اگزوز و منیفولد دود) در قسمت پشت موتور و در ادامه فایر وال به زیر ماشین رفته.

تقویت کننده قدرتی موتور شیشـه بالا بر پژو 405 و پژو پارس با کمترین قیمت و این سایت بهترین کیفیت. پژو 206 در کل بهدلیل استایل اسپرت، وزن نسبتا کم و پتانسیل فنی بالا یکی از اولین انتخابها در حوزه تیوینگ به شمار میرود. دومین چیزی که در نمای جانبی ما را شگفت زده میکند، درهای جلو که به سبک کوپه های اسپرت، طول زیادی دارند و خبری از درهای عقب نیست. البته طول عمر این بچه شیر اروپایی زیاد نبود و در سن سه سالگی، یعنی سال ۲۰۰۶ برای همیشه از خط تولید خداحافظی كليك كنيد کرد. مشتريان ما از سراسر ايران براى دريافت خدمات بصورت حضورى و يا ارسال خودرو پروژه هاي خود را اجرايي ميكنن و ما در طول مسير با ارايه خدمات و تامين قطعات مصرفى آنها را تنها نخواهيم گذاشت،اين يكى از دلايل انتخاب ما توسط مشتريان ماست. با حدود هزينهي 80 تا 90 ميليون تومان ميتوان يک RC فول را جمع کرد که پرداخت چنين هزينۀ زيادي تنها از يک عاشق 206 بر ميآيد. 206 با اين موتور شتابي در حدود 7.4 ثانيه براي 0 تا 100 ميتواند داشته باشد که با همين شتاب ميتوان خيلي از غولهاي بازار ايران را شکست داد. از آپشنهاي ديگر و ضروري ميتوان از سيستم کنترل الکترونيکي پايداري يا ESP و کروز کنترل نام برد که وجود هر کدام در زمان نياز خودش بسيار کاربردي است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از سایت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402