خرید بهترین چادر مسافرتی با کیفیت و قیمت مناسب

اما اگر قصد استفاده از آن را در شرایط جوی متلاطم مانند طوفان یا باران های شدید را دارید باید حتما از مدل های

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما اگر قصد استفاده از آن را در شرایط جوی متلاطم مانند طوفان یا باران های شدید را دارید باید حتما از مدل های مقاوم تر استفاده کنید. بسته به نیازی که از این محصول دارید ، میتوانید وزنهای متفاوتی از آن را خریداری کنید. همین موضوع میتواند در افزایش قیمت محصول تاثیر گذار باشد . هر چقدر برای خرید این محصول بیشتر بودجه در نظر بگیرید امکانات بهتری نیز بدست خواهید آورید و محصول با کیفیت تری خواهید داشت. ولی این را هم در نظر بگیرید که با توجه به نیازتان خرید کنید! برای خرید یک چادر مناسب برای سفرهای ماجراجویانه و گردشگری، بهتر است با توجه به نیازهای شما، اندازه و وزن مورد نظرتان، قابلیت برداشت و نصب آسان و دیگر عوامل مهم، چادر مناسبی انتخاب کنید. بسیاری از چادرها با دیوارههای نازکی به باریکی یک برگ کاغذ از هم جدا شدهاند بنابراین برای حفظ حریم خصوصی خانواده همیشه سعی کنید به ضخامت این دیوارهها توجه کافی داشته باشید، این مساله یعنی حفظ حریم خصوصی شما هنگام سفرهای گروهی یا استفاده از کمپهای عمومی واقعا برای شما بسیار پراهمیت خواهد بود و شاید گاهی هم دردسرساز باشد.

اما در عوض اگر کمی وقت صرف مطالعه انواع، کیفیت و قابلیتهای مختلف چادر کنید می توانید در شرایط حساس و در یک شب بارانی و سرد از این که چنین چادر مقاوم و مطلوبی دارید به خود ببالید! حتی برخی از انواع چادر مسافرتی وجود دارند که شما نمی توانید آنها را به تنهایی ببندید . چادرهای فنری و اتوماتیک از جمله چادرهای محبوب سفری است که سرعت برپایی آن کمتر از یک دقیقه می باشد. کیسه خواب: یک کیسه خواب با کیفیت به شما کمک می کند تا در طول شب راحت و گرم بخوابید. بهترین راه برای این کار استفاده از یک چراغ قوه است چون این مشکل یعنی نازک بودن دیواره چادرها همیشه هنگام غروب و شب نمایان میشود. این پایه ها معمولاً از آلومینیوم ساخته شده اند و به راحتی قابل جداسازی و نصب هستند. نایلون: چادرهای نایلونی خیلی سبک و قابل حمل هستند. هرخودرویی که ابعاد کولر را فضای خالی داشته باشد قابل نصب است. به یاد داشته باشید که همیشه اتومبیل شما تا نزدیک کمپ نمیرسد بنابراین لازم است علاوه بر کولهپشتی، دیگر وسایل چادر را نیز حمل کنید. پیش از خرید چادر مسافرتی وزن آن را با توجه به کاربرد آن چک کنید.

با گسترش فعالیتهای طبیعتگردی، بازار چادرهای مسافرتی نیز بسیار پررونق شده است. اما برای راهاندازی چادرهای مسافرتی غیر اتوماتیک نیز باید زمان بیشتری را صرف کنید و کمی حوصله به خرج دهید. به شما پیشنهاد می کنم اگر از مدل های جدیدتر چادر استفاده می کنید قبل از سفر حتما در منزل روش باز و بسته کردن را امتحان کنید تا حین استفاده در سفر دچار مشکل نشوید. با توجه به ذات انسان امروزی که راحت طلب تر شده، این چادرهای مدرن خورشیدی، توانسته اند اتراق کردن و اردو زدن به هنگام سفر را بسیار آسان تر و راحت تر از قبل نماید. همین الان 191 تا چادر مسافرتی با قیمتهای مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! به خصوص برای کمپینگ های طولانی مدت که چادر به مثابه خانه دوم شماست. آخرین و اساسیترین گزینه برای انتخاب مناسبترین چادر، جنس مواد اولیه تشکیلدهنده آن برای شماست چون همان طور که میدانید اگرچه بیشتر این چادرها از نوعی پولیمر (مواد پلاستیکی) تولید شدهاند ولی میزان تراکم و کشش بین مولکولی این مواد متفاوت است که باعث تفاوت مورد مصرف این چادرها میشود. به خصوص اگر کمپینگ خانوادگی را در نظر دارید، یکی از والدین باید بتواند چادر را راه بیندازد در حالی که دیگری، مراقب بچهها است.

اگر شما قصد کمپ کردن را ندارید و چادر مسافرتی را برای شب مانی در طبیعت یا مسافرت های شهر به شهر استفاده می کنید، سرعت برپایی چادر را باید حتما در نظر بگیرید. پلی استر: چادرهای پلی استری نسبت به چادرهای نایلونی کمی سنگینتر هستند، اما از نظر مقاومت در برابر باد، باران و حرارت بهتر عمل میکنند. پارچه: برخی چادرهای مسافرتی از جنس پارچه تولید میشوند که به دلیل وزن سنگین و غیرقابل حمل نسبت به دو جنس بالا معمولاً برای اردوهای ثابت استفاده میشوند. او در تلاش برای حفظ اقتدار رو به کاهش خود، به سیاست اعمال زور متوسل شد که با خواست او برای اصلاحات تضاد کامل داشت. شلوارهای جین را تقریبا همه دوست دارند؛ بهخصوص که میتوانند آن را با هر لباسی ست کنند. در کل، برای انتخاب اندازه مناسب باید به تعداد نفراتی که میخواهند در چادر خوابیده یا زندگی کنند و همچنین اندازه و ابعاد چادر توجه کرد. ولی هنگام سفر این اشکال کوچک دردسر بزرگی را به همراه خواهد داشت چون امکانات رفاهی مناسبی مثل منزل در اختیار ما نیست بنابراین وقتی قصد انتخاب چادر را دارید به فضای داخلی و امکانات جانبی آن که قرار است آسایش شما را فراهم کنند توجه کامل داشته باشید، پس هرگز در خرید چادر مسافرتی خود عجله نکنید و حسابی این موارد را مدنظر قرار دهید. ᠎Th​is a rtic le was w᠎ri tt᠎en by GSA Con tent  Gen᠎er​ator᠎ Demoversion !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن