هشت بزرگ‌ترین مبل شنی اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

ایران تنها مکانی در دنیاست که بهطور همزمان «شیر» (ایرانی)، «ببر» (ایرانی)، «پلنگ» (ایرانی)، «یوزپلنگ»(ایرانی)

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ایران تنها مکانی در دنیاست که بهطور همزمان «شیر» (ایرانی)، «ببر» (ایرانی)، «پلنگ» (ایرانی)، «یوزپلنگ»(ایرانی) و «کاراکال» (ایرانی) را در خود جای داده که با توجه به رفتار گربهها یعنی ایران یکی از گرم و نرمترین مکانهای دنیا برای حیات وحش و پتانسیل بسیار بالای برای جذب گردشگر و ورود ارز به کشور است. ایران تنها مکانی در دنیاست که بهطور همزمان «شیر»(ایرانی)، «ببر»(ایرانی)، «پلنگ»(ایرانی)، «یوزپلنگ»(ایرانی) و «کاراکال» (ایرانی) را در خود جای داده استایران کشوری با وسعت تقریبی ۱.۶ میلیون کیلومتر مربع، از شمال تا جنوب طیف وسیعی از پوششهای طبیعی متنوع به همراه شرایط جوی خاصیی دارد. دومین دلیل: اندامی که با سطح تشک یا تخت تماس دارد ممکن است توسط چندین ساس در یک زمان گزیده شود (بنابراین چندین محل گزش به صورت خطی در محل تماس عضو با تشک ایجاد میگردد) به خاطر داشته باشید که تنها یک نفر از هر چهار نفر (۲۵٪ افراد) به گزش ساس حساس هستند تنها نصف افراد بالای ۶۰ سال به گزش ساس حساس مبل بین بگ هستند. This data has be᠎en done with GSA Co ntent  Gene᠎ra tor DE MO!

علاوه بر این میتوان یک ملحفه سفید پهن کرده و نصفههای شب چراغ اتاق را روشن نمود با این روش در صورت وجود حشره راحتتر میتوان آن را دید. محل زیست این جانور هم مناطق بیابانی و کویری است که به شدت کمیاب است و کمتر در معرض دید انسان قرار میگیرد. محل زندگی این جانور هم مناطق کویری و استپی از شمال کرمان تا جنوب خراسان شمالی و از کویر نایین و یزد در غرب تا نواحی شرقی خراسان جنوبی بوده که امروزه به تعداد انگشتشمار در منطقه یزد و نایین و کرمان و منطقه حفاظت شده «توران» در استان سمنان وجود دارد. انقراض یک گونه در طبیعت به معنای گسسته شدن زنجیره طبیعت است که بیشتر تاثیرات نامطلوبی مانند ازدیاد یک گونه (بیشتر مزاحم و آفت در طبیعت) دارد. در صورتی که حجم آلودگی پایین باشد با رعایت مسائل ایمنی میتوان با مشعلهای گازی شکافها و درزها را حرارت داد (این روش ایمن نمیباشد و باید مواظب اشتعال و سایل سوزنده و سیمکشی برق داخل و خارج دیوارها بود) استفاده از دستگاه بخار ساز مؤثر است چرا که حرارت بالا ساس را میکشد (در صورتی که دستگاه بخار ساز در دسترس باشد).

وسایلی را که امکان سمپاشی آنها وجود ندارد؛ میتوان در کیسههای پلاستیکی آببندی (درزبندی) شده گذاشته و در فریزر (دمای-۱۸ درجه سانتیگراد) به مدت ۲۴ ساعت قرار داد تا ساسهای آن از بین برود. ضایعه ناشی از گزش ساس در معاینه تا حدودی قابل تشخیص است ضایعات معمولاً متعدد و اغلب اوقات به صورت خطی میباشند. در صورت استفاده از کیسه دائمی میتوان کیسه را پس از تخلیه داخل کیسه زباله جوشاند. در صورت عفونت محل گزش یا واکنش حساسیتی شدید به گزش حشره باید به پزشک یا مرکز درمانی مراجعه کرد. ایده کالاهای تولید انبوه ساخته شده در محدودهٔ قیمت ارزان برای مصرفکنندگان جذاب بود؛ بنابراین نیاز به انقلابی در فرآیند خلاقیت و تولید ایجاد کرد. برای درک بهتر موضوع هم لازم است تا ابتدا مثالی بسیار رایج آورده شود که در همه شهرها و روستاها هم قابل مشاهده است. حکیم مهر: در یک قرن اخیر از مجموع پنج گربهسانی که ایران، تنها جایگاه همزمان آنها در جهان بوده است، دو گربهسان بزرگ (شیر و ببر ایرانی) از عرصه طبیعت کشور منقرض شده، یوزپلنگ در آستانه انقراض و پلنگ و کاراکال نیز در معرض خطر انقراض قرار گرفتهاند. طبق آخرین آمارها ۲۳۲ گونه جانور در رده خزندگان در ایران یافت شد که از این میان ۶۶ مورد آنها ( حدود %۲۸.۴۵) بومی کشور ایران هستند.

گربههای خانگی که همیشه در روی مبل و کاناپه و بیشتر در کنار بخاری، شومینه یا رادیاتور شوفاژ میخوابند و گربههای خیابانی که در فصل زمستان بر روی خودروها و بیشتر در درون محوطه موتور خودروها به خواب میروند. از آنجایی که ساس از سطوح چوبی به راحتی بالا میرود، پس بایستی پایههای تخت را در داخل صفحات فلزی قرار داد و تختها را از دیوار فاصله داد. ملحفهها و روبالشیهای آلوده را میتوان داخل یک کیسه نایلون سیاه قرار داده و جلوی آفتاب گذاشت (دمای بالا ساس را میکشد). خانههای مستأجری بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند. این صفحه آخرینبار در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ ساعت ۱۹:۳۷ ویرایش شدهاست. این شکارچی کوچک شبگرد بوده و از پستانداران کوچکتر تغذیه میکند. حرارت همچنین تخم ساس را از بین میبرد. مراحل تخم تا بلوغ کامل و تخمگذاری مجدد بسته به حرارت محیط بین ۱۹-۷ هفته متغیر است. موزهٔ هنر مدرن، نیویورک: ایتالیا: چشمانداز داخلی نوین، ۲۶ مه تا ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۲ میلادی. کانال - مرکز پمپیدو، بروکسل: دفاتر فانتوم، ۲۳ ژانویه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی. دریافتشده در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۳. بایگانیشده از اصلی در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۳. پیرو گاتی، چزاره پائولینی و فرانکو تئودورو، با الهام از پیشینیان طراح خود، در سال ۱۹۶۸ میلادی با طراحی «صندلی بیشکل» ساکو آمدند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن