جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702

این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. این محصول تولید شده از

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است. این مدل با بهره گیری از جدید ترین متدهای تکنولوژی روز دنیا در طراحی توانسته محصول نوینی را به دنیا عرضه کند. به طوری که افراد می توانند در درجه حرارت مختلف به آرامش بپردازند و از داشتن آن لذت ببرند. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. زیرا گرمای آب به کودک درون رحم مادر آسیب جدی وارد مینماید. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود.  Th​is ᠎post has been done ᠎by G SA Conte​nt Generator  DE᠎MO.

لوازم جانبی این محصول شامل ساک مخصوص جابه جایی، روکش حرفه ای بادی که با کمربند های مخصوص خود به طور کامل بر روی جکوزی بادی اینتکس چفت می شود تا هیچ گونه گرد و غباری به داخل آب نفوذ نداشته باشد. پمپ تصفیه جکوزی بادی 4 نفره از نوع کاغذی با فیلتر مدل S1 و دارای آنزیم های پاک کننده NaCl مخصوصی است که به پوست بدن آسیبی وارد نمی کنند و آب را کاملا تصفیه می کند. جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد . به عنوان مثال، در حمام، یک فرد عادی حدود 180 لیتر آب زیر دوش مصرف میکند، اما با جکوزی حدود 60 لیتر آب مصرف میکند. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . در ادامه به انواع و نکات مهم که باید هنگام خرید جکوزی خانگی به آن توجه کنید، میپردازیم. در قسمت داخلی از نخ های الیافدار مخصوصی استفاده شده که به صورت موازی از بالا به پایین کشیده شده است. Data was c​reat᠎ed ​with GSA Conte᠎nt G​en er᠎at or  Dem​oversi on .

جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد . استفاده از لنز در محیط نیز به دلیل دمای آب و تاثیر آن بر روی لنز توصیه نمی­شود. این جکوزی بادی اینتکس دارای یک دریچه تخلیه آب , چندین سوراخ در کف برای هوادهی جهت جت کردن پمپ و پرتاب آب با فشار به سمت بیرون , درپوش جکوزی بادی , رابط شلنگ , سبد درجه دار برای پخش کردن کلر در آب , است . از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. از مهمترین شرکت های تولید کننده جکوزی بادی می توان به شرکت اینتکس و بست وی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن درپوش یا کاور و همچنین وزن بسته بندی 38 کیلوگرمی آن اشاره کرد. به واسطه شلنگی که بر روی آن تعبیه شده است میتوانید به راحتی جکوزی را به یک منبع آب وصل کنید تا به طور کامل پر شود. دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد . جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته و بست وی هیچ نیازی به کندن زمین و یا احداث موتور خانه ندارند و با پمپ های باد مخصوص باد می شوند و در داخل پمپ تصفیه کلر زن آنها سیستم گرمکن برای گرمایش سریع وجود دارد که دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد گرم می کند و همچنین دارای جک های مخصوص بسته به مدل جکوزی از 2 تا 8 جک هستند که آب را با سرعت مانند جکوزی های قدیمی به داخل وارد می کنند تا همان عمل آب درمانی یا ماساژ را انجام دهد ضمنا بعضی از جکوزی های پیش ساخته دارای سیستم حباب ساز نیز هستند. جکوزی گرم با فشار آب بخش های مختلف بدن را ماساژ می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن