چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش قایق بادی به راحتی کنار بیاییم

پاروها وزن سبکی دارند به همین دلیل به راحتی میتوانید آن را در دست گرفته و برای به حرکت در آوردن قایق پارو بزن

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پاروها وزن سبکی دارند به همین دلیل به راحتی میتوانید آن را در دست گرفته و برای به حرکت در آوردن قایق پارو بزنید. با این حال، آنها معمولاً ایمنتر از قایقهای هوایی هستند زیرا با سرعت بسیار کمتری حرکت میکنند. تمامی قایق های بادی مارینر در بسته بندی خود دارای پمپ باد دستی سایز بزرگ هستند و اکثریت خریداران محترم با همین پمپ باد بدنه قایق را باد میکنند ، توجه داشته باشید که پمپ باد دستی از نظر باد زدن مقداری کند است اما در عین حال پرتوان بوده و فشار بالایی را ایجاد میکند و اگر به مقدار استاندارد بدنه قایق را باد کنید هیچ گونه مشکلی برای قایق مارینر شما به وجود نمی آید . این قایق بادی از جدید ترین و با کیفیت ترین نوع PVC ساخته شده است که با الیاف ابریشمی ترکیب شده است تا در برابر فشار بیش از حد مقاومت خود را حفظ کرده و لایه های داخلی آن از هم گسسته نشود. از دیگر مزیت های قایق بادی مارینر اینتکس میتوان به استقامت بالا , تحمل وزن بالا , قابلیت نصب موتور برقی و موتور بنزینی , پاروی آلمینیومی بسیار محکم , پمپ باد دستی متوسط , جای پاروی متحرک و قابل چرخش , 3 عدد صندلی متحرک و راحت , ساک حمل و نقل , جا به جایی آسان , جای قلاب ماهیگیری , کیف لوازم و کیف باطری , کف فایبر گلاس , استفاده در رودخانه , دریا , سد و تالاب برای تفریحات آبی و شکار و ماهیگیری , نگهدارنده پارو بر روی قایق , قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ برقی , پمپ دستی , پمپ پدالی شرکت های اینتکس و بست وی , چسب تعمیر به صورت مقطعی اشاره نمود .  Th᠎is content has ᠎been created with t᠎he help ​of G SA ᠎Conten t ᠎Gene ra​to r DE᠎MO.

با اطمینان از بسته بودن کامل تمامی محفظه های باد، قایق آماده استفاده است و می توانید ساعت ها بدون نگرانی از بابت صدمه دیدن آن مشغول تفریحات تابستانی شوید. قایق بادی مارینر 4 نفره اینتکس مدل 2021 بهترین قایق بادی با کف فایبر گلاس خشک است که برای ماهیگیری و تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است . علاوه بر پمپ باد ، پارو های مقاوم برای این قایق های بادی از اصلی ترین لوازم جانبی می باشد که به هنگام در آب افتادن قایق و استفاده از آن مورد نیاز شما می شود . پس از انتخاب مدل قایق بادی مدنظرتان باید به فکر خرید از بهترین و مطمئن ترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران باشید تا کیفیت اورجینال به دست شما برسد و بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید . ↑ سایت انتخاب. «تراژدی غرق شدن خانواده ۵ نفره ایرانی در راه پناهنده شدن به انگلیس».

فروشگاه اینتکس برترین سازنده محصولات بادی در دنیا است و محصولات بادی خود را که اعم از : تخت و تشکهای بادی ، استخر های بادی ، استخر های آماده و پیش ساخته ، قایق های بادی 1 تا 5 نفره ، اسباب بازیهای بادی ، وان های بادی ، مبل ها و کاناپه های بادی تختخوابشو ، جکوزی های بادی ، که بیش از ۴۰۰۰ مدل در طرحها و رنگهای مختلف هستند را به تمامی کشور ها عرضه و صادر میکند. فروشگاه اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که در زمینه فروش محصولات بادی دارد ، به عنوان بهترین نمایندگی فروش قایق بادی اینتکس در ایران شناخته می شود که کار خود را از 17 سال پیش شروع کرده است . قایق بادی مارینر دارای محفظه های باد به صورت جداگانه است با باد کردن اضافه این محفظه ها فشار زیادی بر قسمت پرس های بدنه وارد خواهد شد و امکان سوراخ شدن و یا حتی پاره شدن درز های قایق خواهد شد . نمایندگیهای زیادی اقدام به فروش این قایق میکنند اما ما به شما توصیه میکنیم که برای خرید قایق بادی به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید. اگر می خواهید خنده های از ته دل را تجربه کنید و به تجدید انرژی خود حتی در ساعات پایانی از شب کمک نمایید، پیشنهاد می کنم جنگ های شبانه کیش را دست ندهید.

توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. این بنای زیبا و برج بلندش در کنار کلیسای تاریخ دلفت، اصلیترین جاهای دیدنی دلفت هلند هستند که گردشگران متعددی را به خود جذب میکنند. در نتیجه می توان ساعات خوشی را در داخل محصول سپری کرد و به راحتی برای خود موقعیت مناسبی را به دست آورد. در داخل بدنه قایق بادی چندین پره جداکننده بدنه قایق از یکدیگر وجود دارد که از جنس پی وی سی ضخیم ساخته شده و با باد کردن زیاد بدنه و اعمال فشار زیاد بر این قسمت ها این پره ها از داخل قایق از بدنه جدا میشوند و آن قسمت به سمت بیرون رها شده و شکل ظاهری قایق را از بین میبرد و باعث ضعیف شدن دیگر قسمت های بدنه قایق میشود . فشار هوای داخل به وسیلهٔ پمپهای مکانیکی هوا تأمین میشود. قسمت رویه و کناری از دو لایه PVC ساخته شده اند در حالی که لایه زیرین آن برای حفظ استحکام و مقاومت بیشتر از چهار لایه پی وی سی ساخته شده است که فشار بیشتری را تحمل می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن