بین بگ یا هپی چیر در خانه مدرن - چیدانه

به این ترتیب از آنجایی که برندهای مطرح به فکر همچین روزی نیز بودهاند، یک زیپ در پشت مبل شنی را برای چنین کاری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به این ترتیب از آنجایی که برندهای مطرح به فکر همچین روزی نیز بودهاند، یک زیپ در پشت مبل شنی را برای چنین کاری قرار دادهاند و از طریق آن میتوان به راحتی مواد را به داخل مبل جذاب شنیمان ریخت و آن را به حالت اولیه بازگرداند، انگار که تاکنون اصلا استفاده نشده است. از کاناپه های هپی چیر کودک نیز در اتاق میتوان استفاده نمود . بین بگ ها یک نوع مبل راحتی هستند که بعضا به آنها هپی چیر(صندلی شادی) یا صندلی شنی نیز گفته میشود. شما نیز به راحتی میتوانید با در نظر گرفتن سلیقه اعضای خانوادتان، برای هر یک از آنها انواع بین بگ یا هپی چیر را در رنگبندیهای جذاب و بینظیر تهیه کنید. دقت کنید نمایندگی اینتکس بصورت عمده و خرده انواع مبل شنی و بین بگ را به فروش میرساند، جهت پذیرش نمایندگی فعال تماس حاصل نمایید. صندلی های بین بگ با بیشترین راحتی یکی از بهترین انتخاب ها جهت نشستن و تماشای تلوزیون محسوب می شود. با توجه به دکوراسیون و کاربری ، تنوع فراوانی داشته و در زمینه های گوناگون حتی جهت استفاده محل استراحت حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

می توان با توجه به رنگ و دکوراسیون اتاق در سایز ها و طرح های گوناگون جهت استفاده شخصی و مهمنان استفاده کرد و حتی زمانی که نیاز نیست و اتاق کوچک است آن را جا به جا کرد . از این مبل در همه جا می توان استفاده کرد. راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .

مبل هپی چیر یک نفره و دو نفره ریلکسی اینتکس و انواع مدل های بین بگ بزرگ intex با جنس بدنه چرم و مخمل , پارچه کتان و پلی استر در رنگ های شاد و تیره در تولیدی اینتکس شو ساخته میشوند و با بهترین کیفیت و قیمت نمایندگی اینتکس در سراسر شهر های ایران به فروش میرسد . مبل شنی و یا هپی چیر های یونولیتی و بین بگ هاست. این مبل ها که در رنگ های متنوع و شاد طراحی و آماده شده اند را به راحتی میوانید با سایر مبلمان و اثاثیه دیگر منزل خود ست کنید و از راحتی آن ها لذت ببرید. می باشد که به دلیل رنگبندی متنوع به شما این اجازه را می دهد تا در هر دیزاینی بتوانید ازین مبل بادی راحتی کیسه ای شرکت اینتکس استفاده کنید. به راحتی میتوانید بر روی این مبل مدتها دراز بکشید، کتاب مورد علاقهتان را بخوانید، موزیک گوش دهید، فیلم و سریال ببینید و یا حتی به خوابی عمیق فرو روید؛ بدون آنکه لحظهای درد و سوزش در کمر و ستون فقرات و سایر قسمتهای بدنتان حس کنید. به این ترتیب میتوانید انواع اندازههای مبل شنی را در سایزبندی های یک فره، دو نفره و سه نفره تهیه کنید.

زمان تماشای فیلم طولانی است و این در حالی ست که محل نشتن باید راحت و منعطف باشد. قابل استفاده در منزل و محل های کار می باشند . این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است . جنس بدنه مبلمان هپی چیر از چرم و پارچه مازراتی یا مخمل و پلیستر هستند که نسبت به سفارش مشتری قابل تولید هستند . قابل ذکر می باشد که برای خرید این محصول شما به ابعاد آن نیاز دارید تا ابعاد های مکانی که می خواهید این مبل را در آن بگذارید را بسنجید. به سرعت آوازه این گونه مبل های راحتی در سراسر جهان پیچید و مردم آن را به عنوان یکی از لوازم منزل خود قراردادند.  Artic le w​as gen᠎erat​ed with GSA Content  G᠎enerat​or Dem ov ersi on!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن