اسباب بازی بادی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

گروه سوم: گروهی بودند که هیچ نوع الگوی بزرگسالی را تماشا نمیکردند و بهتنهایی در اتاق آزمایش بازی میکردند. در

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

گروه سوم: گروهی بودند که هیچ نوع الگوی بزرگسالی را تماشا نمیکردند و بهتنهایی در اتاق آزمایش بازی میکردند. در این زمان، بندورا با کارگران زیادی دوست شد که انواع و اقسام مشکلاتِ روانی را داشتند و بیوگرافیشان بسیار «پر رنگ و لعاب» بود. او در آنجا با همسر آینده خود، ویرجینیا وارنز، آشنا شد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. باید به این نکته توجه داشته باشید که کودک هنگام بازی است که هوش خود را شکل میدهد و در برخورد با وسیله بازی و محیط بازی که در آن قرار دارد شخصیتش شکل میگیرد . در هنگام خرید سرسره بادی نکته ای که بسیار حائز اهمیت است توجه به آستانه تحمل وزن سرسره بادی کودک و رده سنی مناسب است چرا که این سرسره ها نیز یک حداکثر قدرت تحمل وزن را دارد و اگر وزن بیشتری به آن ها وارد گردد ممکن است سبب آسیب دیدن و یا ترکیدن سرسره کودک شود.

وسایل بادی کودکان در فروشگاه دنیای اسباب بازی از تنوع زیادی برخوردارند و بازه ی سنی مناسب برای استفاده از هر کدام از این وسایل متنوع و متفاوت است. به این ترتیب والدین ضمن این که خاطرشان از خطرات اجتمالی آسیب دیدگی کودکان راحت می شوند یک اندازه کوچک تر از این وسایل را برای دفعات متعدد تفریح و بازی کودکان در اختیار خواهند داشت و از بهانه جویی های کودکان برای رفتن به پارک بازی بادی رها می شوند. وزن آن ها نیز متغییر بوده و نهایتا دارای وزنی معادل 6 تا 10 کیلوگرم هستند ، پس به راحتی می توان آن ها نیز جابجا کرده و مورد استفاده قرار دهید . علاوه بر این به ظرفیت و تعداد کودکانی که قرار است در این استخر بازی کنند، توجه نمایید. او ۷۲ کودک ۳ تا ۶ ساله را انتخاب کرد که ۳۶ نفر از آنها پسر و مابقی دختر بودند و آنها را در سه گروه ۲۴ تایی تقسیم کرد که شرح این آزمایش به همراه فیلم قابل مشاهده است. در استنفورد، کاریری را شروع کرد که بعداً به یک کاریر بسیار متمایز تبدیل شد.

اسپنس بود. با اینکه بندورا به روانشناسی بالینی علاقهداشت، تحت تأثیر اسپنس، شاهد دقت و صرامت تحقیقات تجربیشد و از نزدیک شاهد مفهومپردازی نظری اسپنس دربارهٔ یادگیری شد. بر پایه گزارش مجله روانشناسی عمومی، او پس از بیاف اسکینر، زیگموند فروید و ژان پیاژه، چهارمین روانشناس قرن بیستم از لحاظ بیشترین استناد در مقالات روانشناسی است و از آنجایی که ۳ روانشناس نامبرده در قید حیات نیستند، آلبرت بندورا نخستین روانشناس زنده و در قیدِ حیاتِ فعلی از لحاظ بیشترین استناد در مقالات روانشناسی است. سرسره بادی از جمله اسباب بازی های پر طرفدار در بین کودکان است. یکی از مشهورترین پژوهشهای «آلبرت بندورا» مربوط به آزمایشی با یک عروسک باد شده به طول ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر به نام «بوبو» است که این آزمایش به آزمایش «عروسک بادکرده بوبو» (به انگلیسی: Bobo doll experiment) مشهور است که بندورا به وسیلهٔ آن، توانست نشان دهد که چگونه مشاهدهٔ رفتار پرخاشگری میتواند بر یادگیری خشونت کودکان تأثیر داشته باشد. از دیگر بازیهای اینتکس، خانه بادی است که از چند لایه محکم PVC ساخته شده است که دوام و عمر طولانی دارد.

قیمت اسباب بازیهای بادی با توجه به مدل و اندازه آن متفاوت است. این کالا نیز مانند بسیاری از استخر های بادی از نوع PVC بوده که از روکش های رنگی و بسیار جذاب طراحی و ساخته شده است. نمایندگی شرکت اینتکس در تهران محصولاتی مانند عروسک بادی و کیسه بوکس بادی و خانه های بادی و استخر بادی توپ با طرح های اصلی شخصیت های کارتونی و بسیاری دیگر از این نوع اسباب بازی کودک و محصولات را با کیفیت بالا عرضه مینماید . به همین دلیل تولید کنندگان وسایل کودک اقدام به تولید انواع استخر های بادی برای کودکان کردهاند که در رنگ ها، طرح ها و شکل های متنوع موجود است. البته انتقاداتی نیز به آزمایش بندورا شدهاست مثلاً «فرگوسن» (به انگلیسی: Ferguson) در سال ۲۰۱۰ بر این باور بود که آزمایش بندورا تنها نشان میدهد که کودکان به دلیل دیدن رفتار ویدئویی پرخاشگرانهٔ بزرگسال و تقلید رفتار آنها علاقهٔ خود را میخواهند به بزرگسال نشان دهند و به این معنا نیست که در آنها انگیزهٔ پرخاشگرانه تقویت شده باشد. یا «شارون و وُولی» (به انگلیسی: Sharon & Woolley) در سال ۲۰۰۴ بیان کردند که کودکان در سن ۳ تا ۶ سال نمیتوانند بین دنیای واقعی و خیالی تفاوتی قائل شوند و بههمین دلیل با این آزمایش نمیتوان نتیجه گرفت که کودکان در دنیای خود پرخاشگری را تقلید کردهاند با وجود همهٔ این انتقادات، آنچه که بندورا و دیگران توانستند نشان دهند، اهمیت یادگیری مشاهدهای الگوی رفتاری والدین در کودکان است. This a rticle was g​en erated by G​SA  Content​ G᠎enerator D emover sion !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن