4 نکته برای رشد جکوزی بادی شما

از دید عموم افراد، شکل دایره مخاطب بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که جکو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از دید عموم افراد، شکل دایره مخاطب بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که جکوزی مربع شکل، فضای کمتری را اشغال می کند. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. تجهیزات جکوزی شامل پمپ جت، نازل، پایه جت و برای جکوزی های بزرگ سیستم فیلتراسیون می باشد. با اینحال برای همه سنین بازیهای هیجانانگیزی در آن پیدا میشود. میتوان آن را با شلنگ به جای دیگری انتقال داد و یا برای آبیاری باغ، باغچه و شست و شو استفاده کرد. جکوزی­های خانگی دارای دو نوع بادی از خانواده محصولات بادی و دیگری جکوزی­های سرامیکی میباشد که هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند. پس اگر در سفر خود به دنبال یک تفریح برای همه اعضای خانواده بهخصوص بچهها هستید، مجتمع و شهربازی خلیج فارس را از خاطر نبرید!

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید. کف بدنه از فوم تشکیل شده است تا برای نشستن و استراحت کردن نرمتر باشد. انواع جکوزیها برای استراحت، رفع خستگی و ماساژ انتخاب مناسبی هستند و طرفداران زیادی دارند.

این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. جکوزی گرم با فشار آب بخش های مختلف بدن را ماساژ می دهد. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند 2 الی 3 نفر را به راحتی در خود جای دهد. به جرات می توان گفت یکی از موثرترین راه ها برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات بدن استفاده از جکوزی است که سبب احیا و تجدید قوای جسمی بدن می شود. این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. این کالا دارای دستگاه هیتر بوده که به صورت دیجیتالی امکان تنظیم دما ، فشار آب و تصفیه آب را بهره مند خواهد بود.

This artic le w᠎as creat​ed ​by GSA C᠎on᠎te nt Gen​er᠎at or Demover᠎sion .

برای تنظیم فشار باد، جکوزی پرتابل بادی دارای یک فشارسنج میباشد. برای این سایت محفوظ می باشد و کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است . نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. یک زیر انداز برای سالم ماندن در زیر محصول وجود دارد که از سوراخ شدن و پارگی احتمالی تا حد زیادی جلوگیری میکند. در قسمت کف جکوزی از فوم بسیار نرم و انعطاف پذیری استفاده شده که به راحتی شخص بسیار کمک میکند . همچنین استفاده از جکوزی در مصرف آب حمام نیز صرفه جویی میکند. برخی از بیماران نیز برای جلوگیری و یا بهبود آسیب در ناحیه اسکلت و عضلات نیاز به بهره مندی از آب گرم دارند تا آبدرمانی را به دست آورند و در نهایت بتوانند در طولانی مدت بهبود حاصل شود. جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته و بست وی هیچ نیازی به کندن زمین و یا احداث موتور خانه ندارند و با پمپ های باد مخصوص باد می شوند و در داخل پمپ تصفیه کلر زن آنها سیستم گرمکن برای گرمایش سریع وجود دارد که دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد گرم می کند و همچنین دارای جک های مخصوص بسته به مدل جکوزی از 2 تا 8 جک هستند که آب را با سرعت مانند جکوزی های قدیمی به داخل وارد می کنند تا همان عمل آب درمانی یا ماساژ را انجام دهد ضمنا بعضی از جکوزی های پیش ساخته دارای سیستم حباب ساز نیز هستند.

C​on te᠎nt was c reated by GSA  C​ontent  Gener᠎ator D᠎emov ersi on᠎!

آخرین مطالب