10 مدل بهترین عینک شنا

در سال ۱۹۲۶ نیز “گرترود ادرل” از عینک مشابهی استفاده کرد که با پارافین، مهر و موم شده بود تا از چشمان خود در

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در سال ۱۹۲۶ نیز “گرترود ادرل” از عینک مشابهی استفاده کرد که با پارافین، مهر و موم شده بود تا از چشمان خود در برابر آب نمک هنگام شنا در کانال محافظت کند. عینک شنا کلاسیک: عینک شنا کلاسیک از یک لنز نوری با یکی از دو نوع واشر (سیلیکون و فوم) مهر و موم به حفره چشم تشکیل شده است. یکی دیگر از مزایای داشتن بهترین عینک شنا این است که وقتی از آن استفاده می کنید، می توانید در زیر آب بینایی کامل داشته باشید. به طور کلی هدف از ساخت عینک شنا داشتن دید واضح در زیر آب بوده است. ضمن اینکه با ایجاد دید بهتر در زیر آب، عملکرد شناگر را هم بهطور محسوسی بهبود میبخشد؛ لذا خرید عینک شنا مناسب از ضروریترین امور برای کسانی است که شنا کردن را جزو برنامه همیشگی خود دارند. این لنزها هم مانند لنز دودی هستند، با این تفاوت که دید واضحتری را در زیر آب ارائه میکنند. این لنزها برای محیطهای بیشازحد روشن مناسب نیستند. این لنزها نه مثل لنزهای آینهای نور را مسدود میکنند، نه مثل لنزهای روشن اطراف را بیشازحد روشن نشان میدهند.

لنزهایی به رنگ صورتی، بنفش و سبز روشن هم همین عملکرد را دارند، اما نارنجی از همه آنها بهتر است. گیلان سرزمین آبگیرها و تالابهای متعدد است. موزه میراث روستایی گیلان، موزهای مختص خانههای روستایی گیلان است. لنزهای متنوعی وجود دارد و کاربرد هر یک با دیگری متفاوت است. غشای پشتچشم شبکیه نام دارد که پایانههای عصبی ندارد و بههمیندلیل معمولا احساس نمیکنید که نور خورشید درحال آسیبزدن به چشمتان است. لازم به ذکر است که چسب های اتصال این نوع عینک مناسب افرادی که دارای پوستی حساس هستند نیست زیرا در پوست های حساس موجت التهاب پوست خواهد شد . زیرا حریفان نمیتوانند چشمان آنها را ببینند! بدون شک مهمترین دلیل برای استفاده از بهترین عینک شنا، محافظت از چشمان شماست. عینک شنا مدل اکوا محصولی زیبا و درجه یک بوده که میتواند به خوبی از چشمان شما محافظت کند. اما اینجا قصد داریم 5 دلیل اصلی را مورد بررسی قرار دهیم که شما را متقاعد میکند تا از عینک شنا استفاده کنید. اندازه عینک باید طوری باشد که کاملا اطراف چشمتان را پوشش دهد تا آب از اطراف آن به درون کاسه چشم نفوذ نکند. این عینک ها از نمره ١- الی ٨- را پوشش می دهند. Po st was created ᠎by G SA​ Con᠎tent G᠎ener​ator Demover sion.

اما اگر در استخری پرنور هستید میتوانید روی این عینک حساب کنید. عینک شنا اسپیدو مدل Biofus Mirror دارای بالاترین درصد سیلیکون است و چسبندگی سیلیکون های این عینک بسیار بالاست و قطعا بدون بند روی صورتتون می ایستد. اندازه آنها از عینک شنای سنتی بزرگتر است اما از ماسک غواصی کوچکتر است. عینک مسابقهای از نوع سوئدی است. هم برای تمرین و هم برای مسابقه ایده آل است. نام ابریشمی هم از همان موقع روی خانه ماند. اگر میخواهید هر روز بیشتر از نیم ساعت شنا تمرین کنید، باید عینکی را به چشم بزنید که بتوانید آن را بهمدت طولانی روی صورتتان تحمل کنید. به سبب سفت و سخت بودن بند ها و قالب عینک، فشار های غیر قابل تحملی بر روی پوست اطراف چشم وارد می شود. نکته: بندهای عینک شنا معمولا قابلتنظیم هستند و تا حد زیادی میتوانند روی اندازه آن تأثیر بگذارند. این مدل عینک در تمامی فروشگاههای لوازم ورزشی موجود هستند و برای شنا کردن در استخرهای روباز و سرپوشیده تا عمق ۷ متر مناسب هستند.

اگر از عینکهای دارای لنز آینهای در استخرهای سرپوشیده یا محیطهای تاریک استفاده کنید، دیدتان بسیار محدود خواهد شد. پارک شهر یا همان باغ محتشم در حدود سالهای ۱۲۴۰ توسط فرد ثروتمندی به نام اکبر خان بیگلربیگی ساخته شد. محبوب ترین عینک میان رده این برند Speedo Vanquisher 2.0 نام دارد و این را زمانی متوجه خواهید شد که از آن عینک برای اولین بار استفاده کنید. رنگ لنز عینک: با کمی گشت و گذار در فروشگاه های مختلف ورزشی می توانید با عینک های شنایی مواجه شوید که لنز عینک آنان دارای رنگ های مختلفی از قبیل: کهربایی، دودی، آبی، بنفش، آینه ای و همچنین شفاف هستند؛ هر یک از این رنگ ها برای استفاده در یک شرایط نوری طراحی شده اند که شما بایستی با توجه به نور محیطی که در آن شنا خواهید کرد، یک کدام از آنان را خریداری نمایید. نسبت به ورزشهای دیگر، خطرات خیلی کمی دارد و جزو سالمترین ورزشها میباشد. برخی از مدل های عینک دارای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش هستند که چشم را از اشعه مضر آفتاب در امان نگه می دارد. فاصله لنز این عینک ها تا چشم بسیار کم بوده که موجب کاهش مقاومت آب می شود ولی این فاصله کم چشم را زود خسته می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن